Jump to content

Wat zou de prijs voor GTA IV --->PC zijn?

Wat denken jullie dat de prijs zal worden?  

90 leden hebben gestemd

1. 1. Wat zal de prijs voor GTA IV op de PC worden???

• ?55
      35
    • ?60
      29
    • ?65
      11
    • Meer dan ?65
      9

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik denk de standaard prijs van € 59.99

En waarom zou hij duurder zijn omdat hij er grafisch top uit ziet? de games die 5 jaar geleden uitkwamen waren toen grafisch top dus, en ook € 59.99 :7

Maar hier zitten meer functies in enz.

Maar ik ga als enige voor de €85,- dat denk ik ervoor te moeten betalen. Dit spel is namelijk Grafisch bijna perfect. Dus daarom lijkt het mij zo duur

• Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nstyle08Z

20

• Fedmas

10

• Hanneswasco

3

• -->nick<--

3

Geplaatst:

En waarom zou hij duurder zijn omdat hij er grafisch top uit ziet? de games die 5 jaar geleden uitkwamen waren toen grafisch top dus, en ook € 59.99 :7

Maar ik ga als enige voor de €85,- dat denk ik ervoor te moeten betalen. Dit spel is namelijk Grafisch bijna perfect. Dus daarom lijkt het mij zo duur

Crysis Warhead is grafisch perfect. GTA IV is gewoon GTA IV.

Geplaatst:
Is Windows XP SP3 home pentium4 en video: Nvidea 6200 goed genoeg??

Ik hoob het wel :duh:

Jouw PC kan het niet aan, ik heb even op internet gezocht en het blijkt dat het videogeheugen van een Nvidia GeForce 6200 maar 128 MB is, dus lang niet genoeg voor GTA IV.

Persoonlijk denk ik ook dat GTA IV DirectX 10 nodig heeft, en jouw videokaart ondersteunt tot DirectX 9.

Verderop las ik dat je 1,5 GB ram had, dit is ook te weinig en moet minimaal 2 GB zijn.

Ik denk dat als je een PC wilt kopen, en je ook nog wat nieuwere spellen wilt spelen, dat je dan met een XFX GeForce 9600 GT 512 MB, en dan daarbij 3 of 4 GB werkgeheugen al een heel eind komt.

Ik heb zelf een PC met Quad Core (Q6600 @ 2,4 GHz), 3 GB RAM (800 MHz) en een GeForce 9600 GT 512 MB, en kan Mercenaries 2 en Crysis op het hoogste spelen.

Dus als je het geld voor en nieuwe PC gespaard hebt, heb je een beetje een richtlijn.

Geplaatst: (bewerkt)

Maar hoeveel RAM geheugen heb je?

ong. 1500 Mb

Neen... Jammer genoeg kan je gta IV niet aan, je moet 2000 MB oftewel 2GB RAM geheugen hebben.

Dus je computer gaat het niet aankunnen...

Ik leef met je mee hoor.

MVG,

Nstyle08Z

Nou met 15 GB RAM geheugen zal je GTA IV waarschijnlijk wel aankunnen hoor. Die 2 GB waren de aanbevolen systeemeisen, niet de minimale. En deze systeemeisen zijn trouwens al lang niet officieel meer omdat het verwijderd van de site Games for Windows is.

Een nVideo 6200 is waarschijnlijk niet genoeg, inderdaad. Hiervoor zou je wel een nieuwe mogen kopen. Best 8000+ en meer dan 256 MB.

Bewerkt: door Hanneswasco
Geplaatst:

Dus? 5 jaar geleden zaten er in Vice City ook de nieuwste functies enz. die was ook gewoon 59.99 2 jaar later kwam GTA SA die had echt super goeie nieuwe functies, maar ook 59.99

Geplaatst:

ik denk niet, ik weet dat het minder is dan 59,99. dat was bij alle andere games die eerst voor de x360 en ps3 uitkwamen ook

Geplaatst:

Maar hoeveel RAM geheugen heb je?

ong. 1500 Mb

Neen... Jammer genoeg kan je gta IV niet aan, je moet 2000 MB oftewel 2GB RAM geheugen hebben.

Dus je computer gaat het niet aankunnen...

Ik leef met je mee hoor.

MVG,

Nstyle08Z

Nou met 15 GB RAM geheugen zal je GTA IV waarschijnlijk wel aankunnen hoor. Die 2 GB waren de aanbevolen systeemeisen, niet de minimale. En deze systeemeisen zijn trouwens al lang niet officieel meer omdat het verwijderd van de site Games for Windows is.

Een nVideo 6200 is waarschijnlijk niet genoeg, inderdaad. Hiervoor zou je wel een nieuwe mogen kopen. Best 8000+ en meer dan 256 MB.

Als een pc 1500 MB ram heeft, is dat 1,5 GB en niet 15 GB, want 1 GB is 1000 MB.

Als je een videokaart zoekt, moet je ook letten op de bus- en de geheugensnelheid.

Een spel gebruikt ook bijna nooit meer dan 512 MB van de videokaart, dus is een kaart van 1024 MB ook weer overbodig.

Geplaatst:

Als een pc 1500 MB ram heeft, is dat 1,5 GB en niet 15 GB, want 1 GB is 1000 MB.

Als je een videokaart zoekt, moet je ook letten op de bus- en de geheugensnelheid.

Een spel gebruikt ook bijna nooit meer dan 512 MB van de videokaart, dus is een kaart van 1024 MB ook weer overbodig.

Inderdaad, dat was een typefout van me. Komma vergeten. :7 Maar 1 GB is geen 1000 MB hoor, dat is 1024 MB. :7 Maar ik ga nu niet zitten muggenziften, want dan heb ik zelf ook een fout. :puh:

Geplaatst:

Hey iedereen,

Ng even reageren dan maar.

Ik heb Windows XP uit 2002 :duh:

Die heeft nog de oude Video-Card Instellingen en daar zijn geen nieuwe video-cards voor:(

Dus ik moet het hier mee doen ik ga GTA IV tog maar Tryen

Specs van me PC(-.-)

nyg10p.jpg

Geplaatst:
Ik denk dat het rond de 70 word.

Het lijkt misschien veel, maar het is de beste gta (qua graphics dan) tot nu toe.

Meen Je Dat

Wie Weet op gta 4 op de psp2 uitkomt

Op Welke Hep Jij hem

Geplaatst:
Ik persoonlijk denk dat het €60 à €80 euro zal kosten.

How mutch times did you say that Nstyle? we zien het wel staan hoor(dit is niet ** bedoelt)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...