Jump to content

Wat zou de prijs voor GTA IV --->PC zijn?

Wat denken jullie dat de prijs zal worden?  

90 leden hebben gestemd

1. 1. Wat zal de prijs voor GTA IV op de PC worden???

• ?55
      35
    • ?60
      29
    • ?65
      11
    • Meer dan ?65
      9

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik persoonlijk denk dat het €60 à €80 euro zal kosten.

How mutch times did you say that Nstyle? we zien het wel staan hoor(dit is niet ** bedoelt)

Ik zet dat gewoon om vriendelijk te zijn " MVG (Met Vriendelijke Groeten),

Nstyle08Z"

Mag dat misschien niet? en zo nee waarom niet?

MVG,

Nstyle08Z

• Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nstyle08Z

20

• Fedmas

10

• Hanneswasco

3

• -->nick<--

3

Geplaatst:

How mutch times did you say that Nstyle? we zien het wel staan hoor(dit is niet ** bedoelt)

Nstyle08Z"

MVG,

Nstyle08Z

Sorry hoor!

Geplaatst:

Nstyle08Z"

MVG,

Nstyle08Z

Sorry hoor!

Het is zeker niet kwaad bedoelt hoor!

MVG,

Nstyle08Z

Geplaatst:

Nou met 15 GB RAM geheugen zal je GTA IV waarschijnlijk wel aankunnen hoor. Die 2 GB waren de aanbevolen systeemeisen, niet de minimale. En deze systeemeisen zijn trouwens al lang niet officieel meer omdat het verwijderd van de site Games for Windows is.

Een nVideo 6200 is waarschijnlijk niet genoeg, inderdaad. Hiervoor zou je wel een nieuwe mogen kopen. Best 8000+ en meer dan 256 MB.

Als een pc 1500 MB ram heeft, is dat 1,5 GB en niet 15 GB, want 1 GB is 1000 MB.

Als je een videokaart zoekt, moet je ook letten op de bus- en de geheugensnelheid.

Een spel gebruikt ook bijna nooit meer dan 512 MB van de videokaart, dus is een kaart van 1024 MB ook weer overbodig.

Inderdaad, dat was een typefout van me. Komma vergeten. :7 Maar 1 GB is geen 1000 MB hoor, dat is 1024 MB. :7 Maar ik ga nu niet zitten muggenziften, want dan heb ik zelf ook een fout. :puh:

1 GB is 1000 MB, Dat iedereen zegt ik heb 1 GB ram wil dat niet zeggen dat 1024 MB ook 1GB is.. Het wil alleen zeggen dat ze te lui zijn om ik heb 1,024 GB ram of 1024 MB te zeggen :clown:

Geplaatst: (bewerkt)

Hij wordt gewoon € 49,99, net zoals alle PC spellen.. Wat is het nut van dit topic? Je weet toch wel ongeveer (rond de 49) hoe duur het wordt, dus ja.. :{

Ok, hij kan goedkoper worden omdat het een port is, maar hij is standalone, nieuw voor de PC en heeft het spel verbeteringen ondergaan, dus dat lijkt me onwaarschijnlijk. ;)

Bewerkt: door Dvt
Geplaatst:

Nou met 15 GB RAM geheugen zal je GTA IV waarschijnlijk wel aankunnen hoor. Die 2 GB waren de aanbevolen systeemeisen, niet de minimale. En deze systeemeisen zijn trouwens al lang niet officieel meer omdat het verwijderd van de site Games for Windows is.

Een nVideo 6200 is waarschijnlijk niet genoeg, inderdaad. Hiervoor zou je wel een nieuwe mogen kopen. Best 8000+ en meer dan 256 MB.

Als een pc 1500 MB ram heeft, is dat 1,5 GB en niet 15 GB, want 1 GB is 1000 MB.

Als je een videokaart zoekt, moet je ook letten op de bus- en de geheugensnelheid.

Een spel gebruikt ook bijna nooit meer dan 512 MB van de videokaart, dus is een kaart van 1024 MB ook weer overbodig.

Inderdaad, dat was een typefout van me. Komma vergeten. :7 Maar 1 GB is geen 1000 MB hoor, dat is 1024 MB. :7 Maar ik ga nu niet zitten muggenziften, want dan heb ik zelf ook een fout. :puh:

1 GB is 1000 MB, Dat iedereen zegt ik heb 1 GB ram wil dat niet zeggen dat 1024 MB ook 1GB is.. Het wil alleen zeggen dat ze te lui zijn om ik heb 1,024 GB ram of 1024 MB te zeggen :clown:

Ja dat klopt idd, maar laten we achter deze discussie een dikke punt zetten, het is namelijk niet relevant voor dit topic :engel: .

Bij Nedgame is GTA IV voor de PC al te pre-orderen voor 44,99, en zelf dacht ik ook al iets in de buurt van de 50 euro.

Geplaatst:
Maar waarom denken jullie niet €55 à €70? Het is 1 van de beste game!

MVG,

Nstyle08Z

Ik heb gta 4 voor ongeveer 45 euro gekocht dus ik denk dat het computerspel wel in de buurt zal komen van dat bedrag , als gta 4 teminste voor de computer komt :?

Geplaatst:
:-(:cry: waarom moet ik dit nou weer net hebben:|

...

Dat waren de aangeraden systeemeisen. Je kan ook nog altijd minder RAM hebben en dat je hem net aankan. Of koop RAM geheugen bij, kan je kopen in de PC speciaalzaak.

Ontopic: Zo'n 55€?

Geplaatst:

Ik denk eerder rond de €65,- Want eerst was GTA IV op de Xbox360, PS3 ook €65,- En nu is ie bij ons €45,- :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...