MauriceGTA Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Gemaakt voor mijn forum. [link] CnC ? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 (bewerkt) Ik reageer de laatste tijd niet vaak meer in dit gedeelte, maar hier wil ik toch wel even mijn lof over uiten. Allereerst de achtergrond (Ik reken de regenboog eventjes als render ), deze is werkelijk prachtig, en de felle kleurtjes lopen mooi over in het zwarte 'heelal'. Dan de regenbogen, deze hebben, in tegenstelling tot de rest van de header, een cartoony look, wat in mijn ogen heel gaaf uitpakt. De effecten hier omheen zien er ook keurig uit. Ten slotte de tekst, deze is simpel maar stijlvol, wat er goed uit ziet. Enige minpuntje zijn de kronkels rechtsonder, dat vind ik niet zo geweldig, maar dat doet geen afbreuk aan de pracht van dit werkje. Mijn eindoordeel komt uit op een 9.2/10, omdat 'perfect' niet bestaat. Bewerkt: 29 september 2008 door Silverbyte Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.