Luc1986 Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Heey, Ik heb problemen met de missie Freefall, vliegtuig werkt niet echt mee Wie kan mij helpen? missie: freefall cheaten: Mag Versie: 1.00 savegame: GTASAsf1.b
Donald F. Duck Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Die probeer ik wel voor je.
lotofjoy Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 heb ik ook hoe hoger hoe slechter het vliegtuig werkt wat ik doe is gewoon niet a en d gebruiken maar q en e en dan eerst op hoogte van dat andere vliegtuig komen en dan niet iets boven het vliegtuig blijven en dan probeer recht te bliven en dat als je door de corona moet gewoon er schuin doorheen gaan van boven naar onderen kan niet mischaan tog
Donald F. Duck Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 (bewerkt) Mission Passed! Gehaald: Freefall Beloning: $15000,- en Respect + Volgende missie bij : Geen Volgende vrijgespeelde missie: Bij uitspelen van Misappropriation kan je High Noon spelen. Cheats gebruikt: Geen Overig: Ik heb armor gepakt, is niks vanaf gegaan. Ook van de health niks af gegaan. Savegame: Veel plezier verder met Grand Theft Auto: San Andreas! Bewerkt: 29 september 2008 door Donald F. Duck
Recommended Posts