gammie_ Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 (bewerkt) Ik heb weer eens 2 sigjes gemaakt, dit is het resultaat: V1 V2 Bewerkt: 29 september 2008 door gammie_ Reageren
Vegeta Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Jawel die show image to friends moet je aanklikken dan verschijnt ie weer. En je sig is inderdaad kleiner want het is : 320 x 120 Reageren
gammie_ Geplaatst: 29 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Jawel die show image to friends moet je aanklikken dan verschijnt ie weer.En je sig is inderdaad kleiner want het is : 320 x 120 Oeps hij stond op ''resize image'' Trouwens de ''Show Image to friends'' werkt nog steeds niet, krijg de mededeling: ''Sorry, dynamische pagina's in de tags zijn niet toegestaan'' Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Jawel die show image to friends moet je aanklikken dan verschijnt ie weer.En je sig is inderdaad kleiner want het is : 320 x 120 Oeps hij stond op ''resize image'' Trouwens de ''Show Image to friends'' werkt nog steeds niet, krijg de mededeling: ''Sorry, dynamische pagina's in de tags zijn niet toegestaan'' Gebruik Photobucket. Upload véél sneller en werkt prima. MegaPilot. Reageren
gammie_ Geplaatst: 29 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Gebruik Photobucket.Upload véél sneller en werkt prima. MegaPilot. Bedankt voor de tip, heb mijn hoofdpost gewijzigd. graag rate's en tips De border is overigens niet zo goed te zien, vanwege de achtergrond van Gtaforum. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Hehe, Pokémon, ik blijf het grappig vinden. Maar goed, nu even over je signatures: De C4D render zit mooi verwerkt in de achtergrond, en ook de kleur is lekker flitsend. De render van de trainer is daarintegen minder goed ingeblend, en op sommige plekken wat te donker. Dan de tekst, deze is simpel, maar door het gloeiende effect pakt het toch leuk uit. Je had de C4D render echter best wat groter mogen maken, aangezien het zwarte vlak nu net wat teveel ruimte van je sig in beslag neemt, en da's jammer. Bij V2 heb je de achtergrond meer opgevuld, wat je sig meteen wat opvallender (Maar misschien ook wat te druk) maakt. De render is wederom niet echt ingeblend, en is ook nog eens overbelicht...dat had je beter niet kunnen doen. Het pattern dat gedeeltelijk over de signature ligt is dan wel weer erg mooi, en smelt goed samen met de rest van de achtergrond. Ook de vector-bloemetjes geven de signature een leuk effect mee. Ten slotte weer je tekst, deze vond ik bij V1 erg leuk, maar bij V2 heb je het gloeiende effect jammer genoeg achterwege gelaten. Mijn eindoordeel: V1: 7.8/10 V2: 7.3/10 Reageren
gammie_ Geplaatst: 29 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2008 @ Silverbyte bedankt voor je rate en tips. Ik heb wat aan de overbelichting gedaan van V2: Verder is lettertypen en blending niet mijn sterkste kant... Vind het al fijn te horen dat de tekst bij V1 bevalt Reageren
Hackman Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Ik ben niet en enorme fan van Pokémon maar ik zal toch m'n uiterste best doen om ze goed te raten, V1: De achtergrond van je eerste signature vind ik een beetje kaal aan de kanten waar de achtergrond ophoud maar ik vind dat stuk wel heel erg mooi achter je render. Hij heeft een mooie kleur en de plekken waar je achtergrondje zwart wordt heb je heel mooi gemaakt en je kunt dat niet eens zien, ik vind dat een van de goede kanten is van je signature. De render is goed geplaatst, gewoon in het midden op de achtergrond alleen wat me nu opvalt is dat je render bij V1 helemaal geen voeten heeft voor zover ik kan zien. Verder vind ik dat je wel iets kon doen met een render zoals een mooi effect er op gooien zoals een soort van flow of iets in die richting want nu is het meer de achtergrond die in de kijk staat en niet de render want natuurlijk wel zou moeten in een signature. Je tekst is goed geplaatst en valt nu te veel op maar is toch lekker duidelijk en je hebt er een rood gloedje op gedaan wat ik er wel mooi bij vind. De border is volgens mij 1 pixel wit wat ik eigenlijks geen geschikte kleur vind maar dat hangt er ook geheel vanaf waar je hem voor gaat gebruiken maar als signature op GTAForum lijkt me die niet zo geschikt alleen dat mag je helemaal zelf weten. V2: De achtergrond van deze versie vind ik eigenlijks tegenover je eerste versie een beetje te druk terwijl die andere juist weer te leeg was, verder vind ik die bloemen wel goed geplaatst alleen ze zijn gewoon wit en daar heb je niets mee gedaan terwijl je met zoiets toch wel hele mooi dingen kunt maken. Ten eerste kun je ze beter in allemaal verschillende kleuren doen (en dan het liefst kleuren die later nog in je sig terugkomen) of je kunt nog wat met de Blend Mode gaan spelen totdat je een mooi effectje hebt maar wit vind ik ze toch een beetje verwaarloost. De render vind ik bij zijn hoofd iets te fel, dat kan misschien iets donkerder of je kan daar nog een mooi effect op doen door bijvoorbeeld een zwarte laag aan te maken en daar een rondje op te maken met de Gradient die je dan op radiaal zet. Daarna zet je die laag op Hard licht en dan kun je eventueel wat met de Opacity van die laag gaan spelen totdat je het gewenste effect krijgt. De tekst heeft die rode gloed niet meer wat ik juist zo mooi vond aan je tekst dus die zou je terug kunnen doen want nu vind ik hem een beetje simpel aangezien je niets meer hebt gedaan dan een tekst erop zetten nu. De border is leuk geprobeerd maar toch niet goed gelukt vind ik en deze kan je naar mijn mening beter recht en onderin ook zwartmaken. Ik hoop dat je iets met deze tips zult doen en ik rate graag weer dingen van je. Reageren
gammie_ Geplaatst: 29 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2008 (bewerkt) V1:wat me nu opvalt is dat je render bij V1 helemaal geen voeten heeft voor zover ik kan zien. Heb je goed gezien Ik heb namelijk de Magic Wand Tool erover heen gegooid als inblending. Verder vind ik dat je wel iets kon doen met een render zoals een mooi effect er op gooien zoals een soort van flow of iets in die richting want nu is het meer de achtergrond die in de kijk staat en niet de render want natuurlijk wel zou moeten in een signature. Ja daar heb je wel gelijk in, alleen bij het inblenden gebruik ik altijd de zogenaamde ''Magic wand Tool'', verder doe ik er nooit zoveel mee. Maar dat komt ook omdat ik PS 7 Nederlands heb, dus ik zit altijd zelf een beetje te knoeien en uit te proberen, aangezien bijna alle tutorials voor de Engelse versie zijn... V2:verder vind ik die bloemen wel goed geplaatst alleen ze zijn gewoon wit en daar heb je niets mee gedaan terwijl je met zoiets toch wel hele mooi dingen kunt maken. Ten eerste kun je ze beter in allemaal verschillende kleuren doen (en dan het liefst kleuren die later nog in je sig terugkomen) Dat heb ik geprobeerd, maar dan wordt de signature er alleen maar drukker op en dat vind ik zelf toch niet zo mooi. De render vind ik bij zijn hoofd iets te fel Bedoel je nog van de hoofdpost of die ik verbeterd heb? Edit: Ik vond nog een oude signature die ik nooit heb afgemaakt, daar ben ik dus vandaag nog even mee bezig geweest, dit is het resultaat: Bewerkt: 30 september 2008 door gammie_ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.