GTAFreak007 Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Hoi, Weet iemand hoe ik een welfare maak ? Dus dat het bv. 12.00 uur ingame is en dat je dan elke 5 minuten 500 $ krijgt En een givecash command want mijne werkt Gratzz GTAFreak007 Reageren
Sandra Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 //OnGameModeInit() SetTimer("Wellfare", 300000, 1); \ //Ergens anders in je script: forward Wellfare(); public Wellfare() { for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { GivePlayerMoney(i, 500); } } } Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 29 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2008 (bewerkt) Bedankt ! Maar hoe verander ik dan die tijd ? Als ik dan later wat vroeger wil EDIT : Ik heb klein probleem forward Wellfare(); public Wellfare() { for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { SendClientMessage(playerid ,COLOR_GREEN,"***PAYDAY : Je ontvangt dit omdat je in deze server speel!***"); GameTextForPlayer(playerid ,"~r~PAYDAY",1000,3); GivePlayerMoney(i, 500); } } } Wat is hier verkeerd aan ? want hij zegt steeds Undefined Symbol playerid Gratzz GTAFreak007 Bewerkt: 29 september 2008 door GTAFreak007 Reageren
Sandra Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Bedankt ! Maar hoe verander ik dan die tijd ? Als ik dan later wat vroeger wil Verander de tijd die is aangegeven in de SetTimer-regel. SetTimer("NaamVanFunctie, TijdInMilliSeconden, Herhalen ja/nee); 1 seconde = 1000 milliseconden 60 seconden (1 minuut) = 60 x 1000 = 60000 milliseconden 5 minuten = 5 x 60000 = 300000 milliseconden. Over die error: Verander 'playerid' naar 'i' Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 29 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2008 (bewerkt) En weet je ook voor dat givecash ? Ik heb dit #define GIVECASH_DELAY 5000 forward Givecashdelaytimer(playerid); public OnPlayerSpawn(playerid) { GivePlayerMoney(playerid, POCKETMONEY); return 1; } En dit bij OnPlayerCommandText new string[256]; new playermoney; new sendername[MAX_PLAYER_NAME]; new giveplayer[MAX_PLAYER_NAME]; new cmd[256]; new giveplayerid, moneys, idx; cmd = strtok(cmdtext, idx); GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername)); if(strcmp(cmd, "/givecash", true) == 0) { new tmp[256]; tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "USAGE: /givecash [playerid] [amount]"); return 1; } giveplayerid = strval(tmp); tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "USAGE: /givecash [playerid] [amount]"); return 1; } moneys = strval(tmp); //printf("givecash_command: %d %d",giveplayerid,moneys); if (IsPlayerConnected(giveplayerid)) { GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); playermoney = GetPlayerMoney(playerid); if (moneys > 0 && playermoney >= moneys) { GivePlayerMoney(playerid, (0 - moneys)); GivePlayerMoney(giveplayerid, moneys); format(string, sizeof(string), "You have sent %s(player: %d), $%d.", giveplayer,giveplayerid, moneys); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); format(string, sizeof(string), "You have recieved $%d from %s(player: %d).", moneys, sendername, playerid); SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_YELLOW, string); printf("%s(playerid:%d) has transfered %d to %s(playerid:%d)",sendername, playerid, moneys, giveplayer, giveplayerid); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "Invalid transaction amount."); } } else { format(string, sizeof(string), "%d is not an active player.", giveplayerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); } return 1; } // PROCESS OTHER COMMANDS return 0; } Wat is hier fout aan ? Want als ik het ingame doe zegt ie USAGE : /givecash [iD] [AMOUNT] Dus het werkt niet Bewerkt: 29 september 2008 door GTAFreak007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.