Luc1986 Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 (bewerkt) Heey, weer een probleempje met een vliegmissie... Het opstijgen geen probleem (je hoeft op de heen weg niet te landen :s, missie zelf ook geen probleem. Terug vliegen in principe ook niet.. alleen het landen!!! ik ontplof ik elke keer wie kan mij helpen! Missie: Caligula's Palace Saint Mark's Bistro Versie: 1.0 Cheaten: Mag GTASAsf1.b Bewerkt: 29 september 2008 door Luc1986
Jay; Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 (bewerkt) Ten eerste heb je geen bijgevoegde savegame. Zonder savegame zullen de leden je ook niet kunnen helpen. Zorg dus dat je je bericht even wijzigt en er een savegame bij zet. Dan kunnen mensen je aanvraag doen. Dan over je probleem. Ik vermoed dat jij je wielen niet uitklapt als je terug vliegt en dus wil gaan landen. Als je goed kijkt zijn jou wielen op de heen weg uitgeklapt en op de terug weg ingeklapt. Je hoeft ze dus alleen maar uit te klappen terwijl je terug aan het vliegen bent. Bij de PS2 is het L3 of R3 en op de PC meende ik dat het '+' was maar ook daar kan ik geen zekerheid over geven. Probeer maar wat uit zou ik zeggen, zolang je die wielen maar inklapt voor je gaat landen. Als je eenmaal weet hoe je de wielen uit moet klappen en dus kan landen kan ik je vertellen dat een savegame niet eens nodig is. Succes verder. Bewerkt: 29 september 2008 door Jay;
Luc1986 Geplaatst: 29 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Ik was inderdaad vergeten save game toe te voegen... Maar ik klap mijn wielen wel uit... Bij mij is dat de 2 toets.. Maar op een of andere manier trekt mijn vliegtuig vlak voor het landen stijf naar rechts waar door ik steeds tegen een gebouw aan knal.... steeds op hetzelfde punt :S terwijl ik geen enkele knop in druk buiten de S om te dalen (heb het ook al zonder de S geprobeerd maar dan heb ik teveel snelheid en schiet ik over de landingsbaan heen )
-Matthijs- Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Saint Mark's Bistro - Mission Passed! Beloning: $20.000 - Respect + De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!
Luc1986 Geplaatst: 29 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Saint Mark's Bistro - Mission Passed!Beloning: $20.000 - Respect + De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bedankt!
Recommended Posts