gangstajoe Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Hey mensen. ik kan met m'n IMG Tool geen bestanden uitpakken.. Weet iemand wat het probleem kan zijn? Reageren
Beagle Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Bestanden uitpakken, bedoel je daar mee gta3.img, player.img, etc. of .rar bestanden en andere dingen? Want je kan met IMG tool alleen maar gta archieven met .img openen. Grz, Beagle Reageren
gangstajoe Geplaatst: 29 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Bestanden uitpakken, bedoel je daar mee gta3.img, player.img, etc. of .rar bestanden en andere dingen? Want je kan met IMG tool alleen maar gta archieven met .img openen.Grz, Beagle Met wat kan ik dan wel uitpakken? Reageren
darkzwesjel Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 (bewerkt) Bestanden uitpakken, bedoel je daar mee gta3.img, player.img, etc. of .rar bestanden en andere dingen? Want je kan met IMG tool alleen maar gta archieven met .img openen.Grz, Beagle Met wat kan ik dan wel uitpakken? met winzip of winrar of andere 7zip bestond ook dacht ik en unrar er zijn te veel programmes om op te noemen Bewerkt: 29 september 2008 door darkzwesjel Reageren
Crypteq Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Bestanden uitpakken, bedoel je daar mee gta3.img, player.img, etc. of .rar bestanden en andere dingen? Want je kan met IMG tool alleen maar gta archieven met .img openen.Grz, Beagle Met wat kan ik dan wel uitpakken? met winzip of winrar of andere 7zip bestond ook dacht ik en unrar zzel te veel programmes om op te noemen dat is de grootste onzin, met winrar enzo kan je geen .img bestanden openen! als je iets uit een .img bestand wil halen dan gebruik je imgtool. je selecteert het bestand wat je wilt, ga naar commands >>> extract zo kan je een bestand uit een img archive halen. BC7 Reageren
darkzwesjel Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 (bewerkt) Bestanden uitpakken, bedoel je daar mee gta3.img, player.img, etc. of .rar bestanden en andere dingen? Want je kan met IMG tool alleen maar gta archieven met .img openen.Grz, Beagle Met wat kan ik dan wel uitpakken? met winzip of winrar of andere 7zip bestond ook dacht ik en unrar zzel te veel programmes om op te noemen dat is de grootste onzin, met winrar enzo kan je geen .img bestanden openen! als je iets uit een .img bestand wil halen dan gebruik je imgtool. je selecteert het bestand wat je wilt, ga naar commands >>> extract zo kan je een bestand uit een img archive halen. BC7 hij is toch bezig over uitpakken ik denk dat hij bezig is over rar bestanden hoor mja nu heeft hij oplossing voor beide Bewerkt: 29 september 2008 door darkzwesjel Reageren
gangstajoe Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Bestanden uitpakken, bedoel je daar mee gta3.img, player.img, etc. of .rar bestanden en andere dingen? Want je kan met IMG tool alleen maar gta archieven met .img openen.Grz, Beagle Met wat kan ik dan wel uitpakken? met winzip of winrar of andere 7zip bestond ook dacht ik en unrar zzel te veel programmes om op te noemen dat is de grootste onzin, met winrar enzo kan je geen .img bestanden openen! als je iets uit een .img bestand wil halen dan gebruik je imgtool. je selecteert het bestand wat je wilt, ga naar commands >>> extract zo kan je een bestand uit een img archive halen. BC7 't Ging over .IMG files Dat heb ik dus geprobeerd, maar bij mij loopt dan me IMG tool vast :S dat is dus het probleem.. Reageren
K.O. Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Je hebt het hopelijk wel over de .img bestanden van een GTA game (III / VC / SA) op de PC? Elk ander programma kan natuurlijk ook .img bestanden aanmaken, maar deze hebben dan een hele andere structuur en lijken helemaal niet op de GTA archieven. Kijk maar eens naar deze voorbeelden. Vreemd dat je de archieven niet kunt openen. Welke versie van IMG Tool gebruik je precies? Ik mag hopen dat dit 2.0 is. Zo niet, dan moet je even de nieuwste versie downloaden. Het kan zijn dat er tijdens het downloaden iets mis is gegaan en dat je maar het halve IMGTool.exe bestand hebt. Opnieuw downloaden is dus sowieso het proberen waard. Het bestand is 241.664 bytes groot bij mij. Er zijn wel vaak voorkomende oorzaken van het mislukken van mods, zoals het kenmerk 'Alleen lezen' dat actief staat op de GTA SA map, of het hebben van versie 2.0 van GTA SA. Volgens mij moet echter dan pas later blijken dat de mod niet werkt en kun je de tool zelf wel gewoon openen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Reageren
gangstajoe Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 (bewerkt) Je hebt het hopelijk wel over de .img bestanden van een GTA game (III / VC / SA) op de PC? Elk ander programma kan natuurlijk ook .img bestanden aanmaken, maar deze hebben dan een hele andere structuur en lijken helemaal niet op de GTA archieven. Kijk maar eens naar deze voorbeelden.Vreemd dat je de archieven niet kunt openen. Welke versie van IMG Tool gebruik je precies? Ik mag hopen dat dit 2.0 is. Zo niet, dan moet je even de nieuwste versie downloaden. Het kan zijn dat er tijdens het downloaden iets mis is gegaan en dat je maar het halve IMGTool.exe bestand hebt. Opnieuw downloaden is dus sowieso het proberen waard. Het bestand is 241.664 bytes groot bij mij. Er zijn wel vaak voorkomende oorzaken van het mislukken van mods, zoals het kenmerk 'Alleen lezen' dat actief staat op de GTA SA map, of het hebben van versie 2.0 van GTA SA. Volgens mij moet echter dan pas later blijken dat de mod niet werkt en kun je de tool zelf wel gewoon openen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Ik heb de multi IMG 2 (628 KB). Ik kan wel .img bestanden openen, maar niet bestanden eruit halen.. Bewerkt: 4 oktober 2008 door gangstajoe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.