Silverbyte Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Ik kwam er zojuist achter dat ik deze signature nog ergens had liggen, en aangezien ik 'm nog nooit had laten raten, wil ik dat bij deze graag doen: Tips en op/aanmerkingen zijn van harte welkom! Reageren
TomHagen Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 (bewerkt) Krijg je een rateje terug De render gaat goed op in de effecten, jammer dat het een grote waas is. Je zou het wat gedetailleerder kunnen maken. De tekst vind ik iets te onopvallend, die zou je beter (gedeeltelijk) over de achtergrond kunnen zetten, zodat die er iets meer uitsprinkt. Ik vind de border wel goed. Het lijkt een beetje op de stijl van Jon, maar het is wel voor verbetering vatbaar. Toch een dikke 8 Bewerkt: 29 september 2008 door TomHagen Reageren
Hackman Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Leuk dat ik jou'n creatie ook eens kan raten. Laat ik maar eens beginnen met je achtergrond... De achtergrond is mooi gemaakt en het effect, de flow, vind ik ook erg mooi gelukt alleen misschien dat je nog iets had kunnen doen met de kleur want nu is hij nogal eentonig en dat kun je simpel verhelpen door even met de Blend mode van de 'Flow' laag te spelen en doorgaan tot je een resultaat krijgt waar je blij mij bent. De render zit mooi in de flow en is nog steeds goed zichtbaar wat een een goed pluspunt is aan je signature, ik heb namelijk ook wel eens sigs gezien waar het leek alsof de render door de flow werd opgegeten en de render nog een kleine poging deed om eruit te komen. De tekst is wel goed geplaats alleen heeft een beetje een soort van schutkleur omdat hij dezelfde kleur heeft als de flow, misschien kan je de tekst in een eventuele V2 (als je het bewerk-bestandje nog hebt) een andere kleur geven zoals rood dan komt hij er wat mooier uit namelijk. De bovenste tekst in je signature vind ik iets te onzichtbaar en het zou mooier zijn als je de Opacity van beiden ongeveer op 80 á 90 zou zetten zodat hij een beetje onzichtbaar is. De border is klein maar fijn en die is dus op deze manier wel goed, bij grote rates maak ik soms even een lijstje om alles wat meer overzichtelijk te houden maar aangezien deze tekst niet zo groot is lijkt me dat niet zo noodzakelijk. Ik zou in het vervolg graag meer sigs van je willen raten! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 29 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Allebei bedankt voor jullie rates. @TomHagen, ik ben het met je eens wat betreft je kritiek op de tekst, dit zal ik in een volgende signature zeker in praktijk brengen. @Hackman, het .PSD bestand heb ik helaas niet meer (Vraag me niet waar het gebleven is ), dus ik kan je tips wat betreft de tekst niet meer aanpassen. Ik geef je er ook volkomen gelijk in dat ik misschien wat meer had moeten variëren met kleuren... Ook jouw kritiek zal ik meenemen naar de volgende signature. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.