Jump to content

The Ring 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Mensen,

Wat vonden jullie van The Ring 2?

Ik vond hem opzich beter dan deel 1 omdat je nu meer te weten komt over de geschiedenis van het meisje.

Plot:

Een halfjaar na de angstaanjagende gebeurtenissen die Rachel (Naomi Watts) en haar zoon Aidan ondergingen, zijn ze verhuisd. Om de nare herinneringen te ontlopen gaan ze in een kleine gemeenschap wonen en neemt Rachel een baan aan bij de plaatselijke krant. In de archieven ondekt zij een zelfmoordzaak die ze al snel in verband brengt met de mysterieuze videotape waarmee de geest van Samara Morgan dood en verderf zaait. Dan wordt Aidan opgenomen in het ziekenhuis, bewusteloos, koud en vol met blauwe plekken. Rachel weet dat dit het werk is van Samara, maar dokter Emma Temple (Sissy Spacek) denkt daar anders over. Er zit voor Rachel niets anders op om nog dieper in het verleden van verdorven Samara te duiken.

'The Ring 2' is het angstaanjagende vervolg op het onverwacht zeer succesvolle 'The Ring' van regisseur Gore Verbinski uit 2002. Deze horrorthriller was een remake van de Japanse cultfilm 'Ringu' naar het boek van Kôji Suzuki. Voor deze tweede film nam Hideo Nakata de regie over, de Japanner die eind jaren negentig de originele 'Ringu' en 'Ringu 2' regisseerde. Het Amerikaanse scenario werd weer geschreven door Ehren Kruger ('Arlington Road'), met dit verschil dat 'The Ring 2' geen remake is van 'Ringu 2', maar een nieuw verhaal vertelt. De hoofdrol wordt opnieuw gespeeld door Naomi Watts ('Mulholland Drive') die na het succes van 'The Ring' onder meer terecht kwam in '21 Grams' waarvoor ze een Oscarnominatie ontving.

Geplaatst:

Eerste was al erg spannend, ben benieuwd hoe de volgende er uit gaat zien, ik ga hem binnenkort wel eens kijken.

Geplaatst:

Ik heb deel een ook gezien is wel spannend ik heb de chinese versies alle vier!!

die zijn ook heel vet vooral deel vier maar de amerikaanse zijn iets anders verhaal is wel hetzelfde maar er zijn heel veel andere dingen maarja The ring 2 lijkt met vet cool (eng) misschien ook wel

Geplaatst:

die Japanse Versie schijn onwijs gruwlijk te zijn!!

Die moet ik gewoon zien dit is mijn favo Horror Film!

• 2 weken later...
Geplaatst:

The Ring 2, is wel grappig. Ik vond hem niet echt eng ofzo, maar het is een goed vervolg op deel 1.

De Japanse Grudge is gewoon ziek. Die is veel beter dan de engelse/amerikaanse versie.

Geplaatst:
The Ring 2, is wel grappig. Ik vond hem niet echt eng ofzo, maar het is een goed vervolg op deel 1.

De Japanse Grudge is gewoon ziek. Die is veel beter dan de engelse/amerikaanse versie.

Cker.. :)

En Ju-On lijkt me echt te vet.. :puh:

Geplaatst:

Ik heb the grudge 2 (japanse versie) laatst op MTV gezien, misschien komt ie nog wel eens voorbij..

Das een echt goed enge film ;)

Geplaatst: (bewerkt)

de ring 2 is echt goed :alien2: als je nog meer (japanse)horror wil zien kijk dan iedere vrijdag op mtv 22:00 dan zende ze soms actie uit en ook horror :rolleyes:

Bewerkt: door neophyte
Geplaatst:

@Yohan,

Ik heb The grudge al gezien...Zeker een leuke film :D Alleen ziet het ''gedaante'' niet echt angstaanjagend uit en er zit niet echt een verhaal in...Maar het is echt een goede film!

De meeste goede horrorfilms komen wel uit azie,

The ring 1,2

The grudge

hide and seek,

En nog veel meer ;)

maar the ring 2 lijkt me ook echt een leuke film! :lol:

Geplaatst:

Jah tis ook een coole film, het gedaante valt idd een beetje tegen maare ondanks alles is het een horror film van de bovenste plank.. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...