-GoldWing- Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 (bewerkt) Hey, soms als ik achter de pc zit valt m,n pc soms spontaan uit, als ik hem weer opstart krijg ik een verzenden-niet verzenden scherm. Ik klik een keer op verzenden en dan krijg ik dit scherm: maar als ik naar die site ga en naar die updates zegt die dat die pagina niet meer bestaat! Wat moet ik hieraan doen? Bewerkt: 29 september 2008 door -GoldWing- Reageren
wesley123 Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Kijk eerst maar ff of je kabels wel goed aangesloten zijn, en daarna probeer je ff een ander stopcontact. Scan ook je pc eens. Mocht dit niet helpen moet je ff in je kast kijken of er niks fout zit ofzo, als er een stekkertje fout zit kan hij uitvallen. Reageren
Ewoud Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Hey, soms als ik achter de pc zit valt m,n pc soms spontaan uit, als ik hem weer opstart krijg ik een verzenden-niet verzenden scherm.Ik klik een keer op verzenden en dan krijg ik dit scherm: maar als ik naar die site ga en naar die updates zegt die dat die pagina niet meer bestaat! Wat moet ik hieraan doen? Even kijken welk type netwerk kaart je heb en dan via de site van de leverancier naar de laatste updates zoeken. Reageren
wesley123 Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Hey, soms als ik achter de pc zit valt m,n pc soms spontaan uit, als ik hem weer opstart krijg ik een verzenden-niet verzenden scherm.Ik klik een keer op verzenden en dan krijg ik dit scherm: maar als ik naar die site ga en naar die updates zegt die dat die pagina niet meer bestaat! Wat moet ik hieraan doen? Even kijken welk type netwerk kaart je heb en dan via de site van de leverancier naar de laatste updates zoeken. Wat heeft dat te maken met het feit dat zijn pc uitvalt? Reageren
Ewoud Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 (bewerkt) Hey, soms als ik achter de pc zit valt m,n pc soms spontaan uit, als ik hem weer opstart krijg ik een verzenden-niet verzenden scherm.Ik klik een keer op verzenden en dan krijg ik dit scherm: maar als ik naar die site ga en naar die updates zegt die dat die pagina niet meer bestaat! Wat moet ik hieraan doen? Even kijken welk type netwerk kaart je heb en dan via de site van de leverancier naar de laatste updates zoeken. Wat heeft dat te maken met het feit dat zijn pc uitvalt? Verkeerde drivers of incompatble drivers. Uitgaande even van zijn error reporting. Bewerkt: 30 september 2008 door Ewoud Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Wat heeft dat te maken met het feit dat zijn pc uitvalt? De site van windows geeft toch aan dat het door die hardware of software wordt veroorzaakt. Het is altijd het proberen waard, als het niet werkt, gewoon verder zoeken Reageren
wesley123 Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Wat heeft dat te maken met het feit dat zijn pc uitvalt? De site van windows geeft toch aan dat het door die hardware of software wordt veroorzaakt. Het is altijd het proberen waard, als het niet werkt, gewoon verder zoeken Dat begrijp ik, maar zijn probleem is dat zijn pc uitvalt, dan kun je wel een report naar microsoft sturen maar dat helpt weinig met het verhelpen van het probleem Reageren
FerryN Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Je voeding levert te weinig stroom? Reageren
Ewoud Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Wat heeft dat te maken met het feit dat zijn pc uitvalt? De site van windows geeft toch aan dat het door die hardware of software wordt veroorzaakt. Het is altijd het proberen waard, als het niet werkt, gewoon verder zoeken Dat begrijp ik, maar zijn probleem is dat zijn pc uitvalt, dan kun je wel een report naar microsoft sturen maar dat helpt weinig met het verhelpen van het probleem Als je door het fout rapport een indicatie krijgt vanwaar een mogelijke oorzaak ligt dan helpt het wel degelijk door dat je zoekgebied kleiner wordt. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2008 (bewerkt) maar voor welke moet ik dan de drivers downloaden. Ik gebruik de Sagem wireless adapter en Hamachi. Welke? Greetzzz -GoldWing- Bewerkt: 30 september 2008 door -GoldWing- Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Je computerkast kan ook naar de klote zijn gegaan. Maak hem open, en blaas erin. Zodat de stoffen er uitvliegen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.