Nstyle08Z Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Hallo, Ik heb een mod gezien dat je map of radar heel erg gedetailleerd word en ik heb het gedownload. Alles verloopt goed tot ik het wil installeren op SAMI ( San Andreas Mod Installer ), dan komt deze foutmelding: "Error 401 The local file specified in the script is missing or does not exist: C:\DOCUME~1\Igor\LOCALS~1\Temp\Rar$DIOO.297\radar\radar143.txd Please make sure the mod you're installing has all of it's necessary files. To avoid corrupting your game, the mod will NOT be installed." Kan iemand me in deze situatie helpen? Want ik wil die mod echt omdat het er heel erg mooi uitziet. Op de foto hierboven kan je duidelijk men probleem zien. MVG, Nstyle08Z Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Ik heb al een oplossing denk ik, in het WinRAR Archief zi ook een bestandj 'SAMI-Install'? Klik hierop Dubbelklik en SAMI opent. Als het goed is moet het nu werken. Anders meot je dit doen: Extract alle bestanden in de Map naar een plek op je PC en onthoud waar. Doe dan met SAMI niet Archive Install maar Map install. Dan kan je een Map kiezen waar de bestanden in staat en hert moet lukken. Reageren
K.O. Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Even een uitleg van de foutmelding: SAMI verwacht het radar143.txd bestand te vinden in een map relatief aan het SAMI script. Zo te zien heb jij de mod gedownload naar een tijdelijke map. Dit kan betekenen dat je óf bij het downloaden op 'Openen' hebt geklikt in plaats van op 'Opslaan', óf dat de mod, verpakt in .zip of .rar formaat, uitgepakt is naar een tijdelijke map doordat je erop dubbelklikte, in plaats van het archief echt volledig uit te pakken. Het script kan radar143.txd niet vinden, omdat dit bestand zich niet in uitgepakte versie in de tijdelijke map bevindt. Oplossing: archief opslaan op je bureaublad en volledig uitpakken. (Rechtermuisknop > "Hier uitpakken" of "Uitpakken in radar/".) Dan kun je het SAMI script uitvoeren en als het goed is kan het programma de bestanden nu wel vinden, doordat ze niet meer gecomprimeerd zijn. Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2008 (bewerkt) Bedankt! Door jullie is het me eindelijk gelukt de gedetailleerde radar of map mod te installeren!!! Echt bedankt. MVG, Nstyle08Z Iemand heeft het al gezegd hoe het moet en dus hoeven jullie me niet meer te helpen:). In ieder geval toch bedankt voor diegenen die me wilden helpen. Ik ga geen SA MP meer spelen denk ik. Dus niemand moet me nog helpen. :slotje: Bewerkt: 4 oktober 2008 door Nstyle08Z Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.