Issie3222 Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 M'n allereerste signature; Hoop dat jullie er wat van vinden! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Als eerste de achtergrond. Dit is voor zover ik kan zien een pattern met wat brushes eroverheen. Vrij simpel natuurlijk, misschien kun je hier in het vervolg wat meer aandacht aan besteden. Maak bijvoorbeeld eens gebruik van stocks (Je kunt bijvoorbeeld eens Hier, Hier of Hier kijken), maar je kunt ook proberen eens te experimenteren met C4D renders (Kijk daarvoor even Hier, al zijn er Hier ook een heleboel te vinden). Dan de render, deze is naar mijn mening mooi geplaatst, en ook niet te groot of te klein. Je had hem eventueel nog een beetje kunnen inblenden, maar dat is bij zo'n soort render niet noodzakelijk. Als laatste de tekst, deze is leuk, maar ook wel erg standaard. Kijk bijvoorbeeld even Hier, een site vol met allerlei gave fonts. Al bij al kom ik uit op een 5.2/10. Blijf oefenen! Reageren
Issie3222 Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Bedankt voor je tips, Silverbyte! Reageren
Torritor Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 @ Issie3222, Als Bierbuikje geen tijd heeft om een Sig te maken voor mij, wil jij het dan misschien doen? Reageren
Issie3222 Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2008 @ Issie3222,Als Bierbuikje geen tijd heeft om een Sig te maken voor mij, wil jij het dan misschien doen? Tuurlijk! Reageren
Torritor Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 @ Issie3222,Als Bierbuikje geen tijd heeft om een Sig te maken voor mij, wil jij het dan misschien doen? Tuurlijk! Mooi. Trouwens, Silverbyte maakt een Signature voor mij. Als jij nu misschien bezig bent met het maken van een Signature voor mij, dan kies ik zelf welke ik neem. Reageren
Hackman Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Ik vind deze sig wel geslaagd voor een beginner maar er zijn uiteraard wel dingen die beter kunnen. De achtergrond is wat te simpel en heeft naar mijn weten ook weinig te maken met Rio de Janeiro voor zover ik weet. Hij is ook een beetje leeg want er is verder niets leuks mee gebeurd, je hebt namelijk geen enkel effect gebruikt terwijl beginners dat ook goed kunnen doen met wat tutorials. Wat je kunt proberen voor de kleur is een nieuwe laag te maken en daar met de Gradient overheen te kleuren met mooi kleuren die erbij passen. Als je dat hebt gedaan zet je de laag met de Gradient gewoon op de Blend mode 'Kleur' of iets anders in die richting zodat de achtergrond tenminste nog wat leuke kleurtjes heeft. Met de render (het pistool) is verder ook weinig mee gedaan maar is wel ontzettend goed uitgeknipt dus dat is een groot pluspunt, hoewel je het waarschijnlijk gewoon van DeviantArt hebt gehaald... Misschien dat je het pistool iets meer een effect kunnen geven door er een soort van 'glow' omheen te doen, dit wordt ook allemaal uitgelegd in een tutorial. De tekst vind ik iets te veel en iets te groot waardoor het lijkt alsof je dat hebt gedaan om het minder leeg te laten lijken alleen ik vind het nu eigenlijks nog veel slechter. Je kunt beter een ander font nemen of hem kleiner maken en dan een leuke kleur(tjes) te geven zodat hij niet zo saai is. De border kan ik niet raten omdat die er helaas niet is want dat maakt altijd wel mooi de sig af. Verder heeft Silverbyte je nog wat nuttige links gegeven dus dan hoef ik dat lekker niet te doen. Veel succes verder met Photoshop! Ik heb trouwens hier nog even een lijstje van een paar goede tuts! Reageren
Addicted2 Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Ik vind hem niet echt mooi. De render is niet echt goede kwaliteit. Ook vind de achtergrond niet echt passen.... Wel mooi font, maar dat past alleen bij de achtergrond, en niet bij de render. Reageren
game~skater Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 toen ik die achtergrond zag dacht ik eerlijk gezegd aan een kussen wat me oma nog heeft liggen, het wapen vind ik zelf wel op de goeie plek gezet. de letters vind ik er ook niet echt mooi bij staan. ook mis ik nog een rand, maar het is een heel mooi beginners werkje. KUTGW zou ik zeggen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.