Jump to content

Probleem: Ronddraaiend beeld


rvdo

Recommended Posts

Hallo, ik heb 2 dagen geleden een ps3 met gta IV en zelfs een nieuwe tv er bij gekocht.

Nu heb ik na 2 dagen spelen een probleem; mijn beeld blijft maar ronddraaien. Het is zeg maar net alsof je rondkijkt, maar dan heel snel en ik doe het niet zelf.

Ik heb al het 12-stappenplan van Take Two gevolgd, maar het mocht niet baten.

Kan iemand mij helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik heb 2 dagen geleden een ps3 met gta IV en zelfs een nieuwe tv er bij gekocht.

Nu heb ik na 2 dagen spelen een probleem; mijn beeld blijft maar ronddraaien. Het is zeg maar net alsof je rondkijkt, maar dan heel snel en ik doe het niet zelf.

Ik heb al het 12-stappenplan van Take Two gevolgd, maar het mocht niet baten.

Kan iemand mij helpen?

Probeer het eens met een andere controller. Ik ken dit probleem niet, maar het klinkt mij in de oren alsof je controller "hangt". Wie weet een fabrieksfout, da's wel klote...

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik heb 2 dagen geleden een ps3 met gta IV en zelfs een nieuwe tv er bij gekocht.

Nu heb ik na 2 dagen spelen een probleem; mijn beeld blijft maar ronddraaien. Het is zeg maar net alsof je rondkijkt, maar dan heel snel en ik doe het niet zelf.

Ik heb al het 12-stappenplan van Take Two gevolgd, maar het mocht niet baten.

Kan iemand mij helpen?

Probeer het eens met een andere controller. Ik ken dit probleem niet, maar het klinkt mij in de oren alsof je controller "hangt". Wie weet een fabrieksfout, da's wel klote...

dat lijkt mij ook.

maar voordat je een nieuwe controller haalt klik dan je analogstick los en zet het er dan weer in.

misschien is het dan opgelost, anders moet je een andere controller halen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik heb 2 dagen geleden een ps3 met gta IV en zelfs een nieuwe tv er bij gekocht.

Nu heb ik na 2 dagen spelen een probleem; mijn beeld blijft maar ronddraaien. Het is zeg maar net alsof je rondkijkt, maar dan heel snel en ik doe het niet zelf.

Ik heb al het 12-stappenplan van Take Two gevolgd, maar het mocht niet baten.

Kan iemand mij helpen?

Probeer het eens met een andere controller. Ik ken dit probleem niet, maar het klinkt mij in de oren alsof je controller "hangt". Wie weet een fabrieksfout, da's wel klote...

dat lijkt mij ook.

maar voordat je een nieuwe controller haalt klik dan je analogstick los en zet het er dan weer in.

misschien is het dan opgelost, anders moet je een andere controller halen :duh:

Je hebt toch garantie op die dingen of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik heb 2 dagen geleden een ps3 met gta IV en zelfs een nieuwe tv er bij gekocht.

Nu heb ik na 2 dagen spelen een probleem; mijn beeld blijft maar ronddraaien. Het is zeg maar net alsof je rondkijkt, maar dan heel snel en ik doe het niet zelf.

Ik heb al het 12-stappenplan van Take Two gevolgd, maar het mocht niet baten.

Kan iemand mij helpen?

Probeer het eens met een andere controller. Ik ken dit probleem niet, maar het klinkt mij in de oren alsof je controller "hangt". Wie weet een fabrieksfout, da's wel klote...

dat lijkt mij ook.

maar voordat je een nieuwe controller haalt klik dan je analogstick los en zet het er dan weer in.

misschien is het dan opgelost, anders moet je een andere controller halen :duh:

Misschien domme vraag, maar hoe moet dat :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien domme vraag, maar hoe moet dat :puh:

Simpelweg aan de analogstick trekken, maar niet te hard :puh:

Ja maar hij is draadloos

analoge stikjes zijn die stokjes in het midden van je controller, waarmee je Niko kan laten rondlopen :puh:

Als je aan de stokjes trekt, hoor je een klik geluid, en als je ze in duwd, hoor je weer een klik geluidje (tevens is het indrukken R3/L3, hangt af van de stick)

En hier een email van Sony, waarin staat wat je moet doen met een kapotte controler: (in het engels, als nodig vertaal ik het wel)

Dear Sir/Madam,

Thank you for your recent correspondence.

I am sorry to hear you are experiencing difficulties with your controller.

If your controller was purchased separately from your PlayStation, and is under 12 months old, please return it to the retailer, as they are responsible for the warranties on all peripherals.

If your faulty controller is the one supplied with your unit, please call our Careline on 08705 99 88 77 (National Rate), quoting your reference number: 1-FMEQW, and an advisor will be happy to assist you. Our operating hours are 8am - 10pm Monday to Friday, 10am - 6pm Saturday, Sunday and Bank Holidays.

Yours sincerely,

Martin O’Brien

PlayStation Consumer Care Team

Sony Computer Entertainment UK

Careline: 08705 99 88 77 (National Rate)

E-Mail: Help@uk.playstation.com

Web: http://www.playstation.co.uk/

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien domme vraag, maar hoe moet dat :puh:

Simpelweg aan de analogstick trekken, maar niet te hard :puh:

Ja maar hij is draadloos

analoge stikjes zijn die stokjes in het midden van je controller, waarmee je Niko kan laten rondlopen :puh:

Als je aan de stokjes trekt, hoor je een klik geluid, en als je ze in duwd, hoor je weer een klik geluidje (tevens is het indrukken R3/L3, hangt af van de stick)

En hier een email van Sony, waarin staat wat je moet doen met een kapotte controler: (in het engels, als nodig vertaal ik het wel)

Dear Sir/Madam,

Thank you for your recent correspondence.

I am sorry to hear you are experiencing difficulties with your controller.

If your controller was purchased separately from your PlayStation, and is under 12 months old, please return it to the retailer, as they are responsible for the warranties on all peripherals.

If your faulty controller is the one supplied with your unit, please call our Careline on 08705 99 88 77 (National Rate), quoting your reference number: 1-FMEQW, and an advisor will be happy to assist you. Our operating hours are 8am - 10pm Monday to Friday, 10am - 6pm Saturday, Sunday and Bank Holidays.

Yours sincerely,

Martin O’Brien

PlayStation Consumer Care Team

Sony Computer Entertainment UK

Careline: 08705 99 88 77 (National Rate)

E-Mail: Help@uk.playstation.com

Web: http://www.playstation.co.uk/

Ik heb ze losgeklikt, maar het helpt niet. Dat telefoonnummer ga ik niet bellen dat duurt toch een uur, ik ken dat.

Ik koop denk ik gewoon een nieuwe en als ik daar geen problemen mee heb breng ik deze terug naar de winkel.

En als ik problemen houd, dan horen jullie nog van me ;)

Bedankt voor de hulp

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ze losgeklikt, maar het helpt niet. Dat telefoonnummer ga ik niet bellen dat duurt toch een uur, ik ken dat.

Ik koop denk ik gewoon een nieuwe en als ik daar geen problemen mee heb breng ik deze terug naar de winkel.

En als ik problemen houd, dan horen jullie nog van me ;)

Bedankt voor de hulp

Hoelang heb je hem al?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ze losgeklikt, maar het helpt niet. Dat telefoonnummer ga ik niet bellen dat duurt toch een uur, ik ken dat.

Ik koop denk ik gewoon een nieuwe en als ik daar geen problemen mee heb breng ik deze terug naar de winkel.

En als ik problemen houd, dan horen jullie nog van me ;)

Bedankt voor de hulp

Hoelang heb je hem al?

als je het helemaal had gelezen (en begrepen), had je gezien dat als hij niet bij je PS3 zat (dus zelfde doos), en je hem minder dan een jaar geleden hebt gekocht, kan je hem terug brengen naar de winkel, omdat ze er aansprakelijk voor zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ze losgeklikt, maar het helpt niet. Dat telefoonnummer ga ik niet bellen dat duurt toch een uur, ik ken dat.

Ik koop denk ik gewoon een nieuwe en als ik daar geen problemen mee heb breng ik deze terug naar de winkel.

En als ik problemen houd, dan horen jullie nog van me ;)

Bedankt voor de hulp

Hoelang heb je hem al?

als je het helemaal had gelezen (en begrepen), had je gezien dat als hij niet bij je PS3 zat (dus zelfde doos), en je hem minder dan een jaar geleden hebt gekocht, kan je hem terug brengen naar de winkel, omdat ze er aansprakelijk voor zijn :puh:

Ik begrijp het wel, maar hij zegt dat hij een nieuwe gaat kopen, en ik vraag hoelang hij hem al heeft zodat hij het misschien nog kan inruilen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ze losgeklikt, maar het helpt niet. Dat telefoonnummer ga ik niet bellen dat duurt toch een uur, ik ken dat.

Ik koop denk ik gewoon een nieuwe en als ik daar geen problemen mee heb breng ik deze terug naar de winkel.

En als ik problemen houd, dan horen jullie nog van me ;)

Bedankt voor de hulp

Hoelang heb je hem al?

als je het helemaal had gelezen (en begrepen), had je gezien dat als hij niet bij je PS3 zat (dus zelfde doos), en je hem minder dan een jaar geleden hebt gekocht, kan je hem terug brengen naar de winkel, omdat ze er aansprakelijk voor zijn :puh:

Ik begrijp het wel, maar hij zegt dat hij een nieuwe gaat kopen, en ik vraag hoelang hij hem al heeft zodat hij het misschien nog kan inruilen. :puh:

dat weet ik, maar ik het het ook tegen meneertje topic starter :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...