Tieske10 Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 op de 100% checklist staat dat je in los santos een safehouse in el corona en in verdant blufs moet hebben. Nou ligt er een huisje precies op de grens tussen die 2 gebieden. Waar hoort die bij en waar is dan de andere? Reageren
Wickedmen Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 op de 100% checklist staat dat je in los santos een safehouse in el corona en in verdant blufs moet hebben. Nou ligt er een huisje precies op de grens tussen die 2 gebieden. Waar hoort die bij en waar is dan de andere? Ooit gehoord van wikigta Reageren
Tieske10 Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2008 op de 100% checklist staat dat je in los santos een safehouse in el corona en in verdant blufs moet hebben. Nou ligt er een huisje precies op de grens tussen die 2 gebieden. Waar hoort die bij en waar is dan de andere? Ooit gehoord van wikigta waar denk je dat ik die lijst vandaan heb pannekoek? ook op wikigta met de plattegrond van alle safehouses staat er dus geen safehouse in el corona, maar die staat wel op de lijst Reageren
Silverbyte Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Dit is het safehouse in Verdant Bluffs. Deze bevind zich hier: Klik Een safehouse in El Corona is er voor zover ik weet inderdaad niet, dus dat zal waarschijnlijk een foutje op WikiGTA geweest zijn. (Als blijkt dat El Corona wel een safehouse heeft, verbeter me gerust ) Reageren
Tieske10 Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Dit is het safehouse in Verdant Bluffs. Deze bevind zich hier: Klik Een safehouse in El Corona is er voor zover ik weet inderdaad niet, dus dat zal waarschijnlijk een foutje op WikiGTA geweest zijn. (Als blijkt dat El Corona wel een safehouse heeft, verbeter me gerust ) ok dankje, is denk ik idd een foutje op wikigta dan.. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Vergis je je misschien met >>El Quebrados<<? Want in El Corona vind ik ook geen safehouse, en deze is komt het korste in de buurt. Dus misschien een leesfout? Reageren
Tieske10 Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Vergis je je misschien met >>El Quebrados<<? Want in El Corona vind ik ook geen safehouse, en deze is komt het korste in de buurt. Dus misschien een leesfout? kijk maar bij de 100% checkist: http://nl.wikigta.org/wiki/Checklist_%28GTA_San_Andreas%29 bij los santos safehouses staat el corona ook. typfout dus.. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Het was inderdaad een foutje op WikiGTA. Frappant dat het daar al geruime tijd staat en dat daar nu pas een opmerking over is gemaakt. Aangezien 'Verdant Bluffs' in beeld staat bij het verlaten van het safehouse is de vermelding van El Corona verwijderd. Bedankt voor je oplettendheid. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.