Jump to content

Raar installatieprobleem

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi ik heb sa.mp gedownload via gtaplace en 2 van mijn vrienden hebben hem ook van die site nou is dat downloaden goed gegegaan en moet ik hem instaleren.

-dan krijg je eerst zo'n veld waar je i agree moet kiezen

-dan kom je bij de optie in welke map je hem moet plaatsen en ik verander daar dan niks aan bij mij staat er: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\ dan klik ik po instal en gaat ie instaleren(dus nog geen probleem denk ik) maar dan wil ik het spel op starten maar het komt niet op mijn bureau blad en kan hem nergens vinden ook niet met de zoek optie... weet iemand waar hij staat en of hij goed ge instaleert is? de versie is 0.2.2 R3

please help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst:

Kijk eens in de San Andreas map. De standaard manier om daar te komen is 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\'. Als de .exe van SA-MP daar niet staat, kun je het beste SA-MP even opnieuw instaleren. ;)

Geplaatst:

als ik daar kijk dan staat er 1 samp programma maar dat is het oude en als ik die verwijder en daarna 0.2.2 r3 instaleer dan komt er een nieuw icoontje en als ik die dan open staat er als nog boven in die blauwe balk 0.2.2 dus zonder r3 zou het helpen om mijn GTA er af te gooien?

Geplaatst:

ik start nu het spel maar dan start hij bij favo en dan klik ik op internat maar er verschijnt dan geen een server en ik heb ook geen internet verbinding zegt sa-mp. maan bij favorite staan wel 2 servers maar dat zijn server die ik toen ik het vroeger speelde er in had gezet

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...