MFCL Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 ik zocht wat afleiding na al het huiswerk.... ik zag het sketchup icoontje weer eens op het beuroblad staan en toen dacht ik van: dus ik starte sketchup op en toen had ik een idee van een botsauto te maken aleen dit is echter ergens anders op uitgelopen ik dacht bij mezelf van "he! als ik nou 2 dikke motoren op de zijkanten zet dan...." en toen begon het screenies: PS: geen zorgen over de scootmobiel die is ook al bijna af Reageren
game~skater Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 ziet er goed uit... komt ie ook ingame of niet? en zoja, welke wagen gaat hij vervangen? Reageren
MFCL Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2008 ik denk de vortex omdat die kan vliegen en rijden Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 ik denk de vortex omdat die kan vliegen en rijden Vliegen? Ik denk dat je varen bedoelt. Reageren
MFCL Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2008 (bewerkt) ik denk de vortex omdat die kan vliegen en rijden Vliegen? Ik denk dat je varen bedoelt. hij kan ook vliegen met de handling die ik nu heb (-oja en varen ook -) Bewerkt: 30 september 2008 door MFCL Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 (bewerkt) Als je met een vortex van een toren/gebouw flikkert, vliegt hij wel héél klein beetje, dan een flikkerende phoenix. Bewerkt: 30 september 2008 door Ottoman 47 Reageren
Tjerk Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Leuk! Misschien een beetje low poly, maar het begin is er. Reageren
MFCL Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2008 (bewerkt) Leuk! Misschien een beetje low poly, maar het begin is er. ik doe altijd low poly je weet maar nooit met sa.... Bewerkt: 30 september 2008 door MFCL Reageren
Tjerk Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Ik heb anders wel is een auto van 91K poly's in San Andreas gekregen. Reageren
MFCL Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2008 (bewerkt) wow maar ik model alijd low poly dat vind ik gewoon prettig EDIT : ene... waar kan je zien hoeveel poly's je model heefd? EDIT2: je kan toch 2 propelors laten draaien bij vortex? Bewerkt: 30 september 2008 door MFCL Reageren
FerryN Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 1 tip, gebruik de follow me-tool. Zoals die leidingen en hoofdsteunen hebben een dringende 'follow me' nodig. Dat kan mooier namelijk . Verder vind ik hem netjes Tevens, Aantal polys kun je kijken door op 'Window' en dan 'Model Info' en dan bij 'Statistics' Reageren
MFCL Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2008 ehm... ik heb follow-me tool gebruikt op hoofdsteun en ........ (iets waaraan je je vast kan houden?) ik probeer het wel mooier Reageren
FerryN Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 ehm... ik heb follow-me tool gebruikt op hoofdsteun en ........ (iets waaraan je je vast kan houden?)ik probeer het wel mooier Dan heb je iets anders gedaan zoals ik het normaal doe. Ik pak voor zo'n ronden meestal de 'Arc-tool', daarmee kan je een rond lijn maken, en dan met de 'follow me-tool' langs die lijn gaan, en hij is heel mooi rond. Is mooier denk ik Reageren
MFCL Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2008 (bewerkt) ja maar super veel polys maakt dat boeiend ik ga eerst verder met mn model en dan schep ik wel wat details Bewerkt: 30 september 2008 door MFCL Reageren
MFCL Geplaatst: 1 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 deze propelors kan je toch laten draaien op dummys? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.