Jump to content

esc knop en me gta loopt vast

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi ik heb met gta sa een probleem dat is dat de camera die je met de muis moet besturen neit meer werkt dan druk ik ene paar keer op esc en resume maar soms als ik dit doe bijvoorbeeld 2 keer dan krijg ik het menu niet en loop heel gta vast dit is zwaar irritant omdat las je net een paar missie's hebt gedaan en het loopt weer vast moet je alles weer opnieuw doen.

ohja.. ik heb nog even een vraagje ik speel gta zonder cheats, mods en trainer maar ik kwam volgnes mij gister iets raars tegen ik zag namelijk een coach in LOS SANTOS volgens mij kan dit toch niet is dit een bug?? of kan het wel?

al vast bedankt voor de hulp

Geplaatst:
hoi ik heb met gta sa een probleem dat is dat de camera die je met de muis moet besturen neit meer werkt dan druk ik ene paar keer op esc en resume maar soms als ik dit doe bijvoorbeeld 2 keer dan krijg ik het menu niet en loop heel gta vast dit is zwaar irritant omdat las je net een paar missie's hebt gedaan en het loopt weer vast moet je alles weer opnieuw doen.

ohja.. ik heb nog even een vraagje ik speel gta zonder cheats, mods en trainer maar ik kwam volgnes mij gister iets raars tegen ik zag namelijk een coach in LOS SANTOS volgens mij kan dit toch niet is dit een bug?? of kan het wel?

Ik ken dat eerste probleem wel, gebeurt wel eens bij mij en het heeft niets te maken met het feit of je PC GTA aan kan of niet. Het lijkt me gewoon een irritante bug.

En dat tweede: waarom zou een coach niet in LS kunnen komen?

Geplaatst:

1.Heb je dit ook met andere toetsen, als je ze herhaaldelijk indrukt?

2. Een coach kan gewoon rondrijden in LS, niets vreemds aan.

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb eigenlijk bijna hetzelfde probleem bij de eerste stukje! :duh:

Bewerkt: door Jorismartens
Geplaatst: (bewerkt)

Vrees dat hier niks aan te doen is.

Het heeft iig 100% zeker niets te maken met een computer die GTA SA niet aan zou kunnen ofzo...

Ik heb nu juist last van dit probleem, sinds ik SA heb geinstalleerd op m'n nieuwe pc!!!

Het is in ieder geval een veel voorkomende bug want je leest het regelmatig terug op verschillende fora.

Probleem is: je ziet er nooit een oplossing in staan.

Misschien kunnen mensen die dit probleem ook hebben hun specs eens posten? Dan kunnen we dat vergelijken en eventueel het een en ander uitsluiten.

ps Ik heb wel wat gerommeld in de Anti-Aliasing. Sinds ik die wat hoger heb gezet lijkt het probleem (het vastlopen, niet de muis helaas) wat minder.

Bewerkt: door CJRZ
  • 2 weken later...
Geplaatst:

misschien zeg ik het een beetje laat maar er valt wel wat aan te doen!ik had namelijk ook dat probleem.wat je moet doen is de nieuwste drivers downloaden voor je vidoekaart.bij mij doe hij het weer prima!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...