Jump to content

Photoshop cs3 layout maken

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo iedereen,

ik heb een vraag.

Hoe maak je een layout met Photoshop cs3.

Ik snap die tools en zo niet zo goed.

Kan iemand even me uitleggen hoe het werkt?

Ik wist niet of dit bij software moest of hier.

Alvast bedankt!

Bewerkt: door zaahed
Geplaatst:

Aangezien je niet weet hoe Photoshop werkt, raad ik je eerst aan om langs de Graphics Helpdesk te gaan. Hier kunnen andere Photoshopgebruikers je beter helpen en in het subforum Tutorials kun je verschillende en handige tutorials volgen. Pas als je met Photoshop overweg kan, kunnen we eens gaan praten over een layout maken. Succes! :)

Verplaatst naar Graphics Helpdesk.

Geplaatst:

Om je toch een beetje een indicatie te geven... In principe kun je heel wat tools gebruiken bij het maken van een lay-out, maar je maakt toch wel hoofdzakelijk gebruik van de shape tools om buttons en (tekst)vakken te maken. De buttons en vakken kun je vervolgens weer aankleden met bijvoorbeeld blending options of patterns, om het geheel zo leuk en aantrekkelijk te maken. In feite is dit een beetje de basis van elke lay-out, en kun je er zo zelf omheen bouwen. Laat je inspireren door andere sites en/of tutorials, maar wees vooral zelf creatief.

Het maken van een lay-out bestaat overigens niet enkel uit grafisch werk. De lay-out moet namelijk ook uitgeknipt worden (met de Slice tool), om hem uiteindelijk in HTML te kunnen gebruiken.

Spring bovenal niet direct in het diepe, zorg ervoor dat je de basis van Photoshop onder de knie hebt. :)

Shape tools:

post-7574-1222792109.png

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...