denekiep Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Hooi,, Ik kNa all die Interieuwrs(ofzo) niet vinden , ik ga gewoon naar die gym schiet iedereen dood, doe de jetpak aan vloeg door het dak. Maardan? als ik de plek waar ik naartoe wil aanvink met dat rode rondje en ik ga er naar toe Zie ik NIKS!. Ik heb het met de hemelA kaart gedaan. En ik heb echt 5 keer goed gekeken wara hij precies lag :o Weet iemand een oplossing? Of heeft iemand hetzelfde probleem?? Ps.. Het is op GTA:SA OP de PS2 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Je gebruikt wel de goede kaart, maar ik denk dat je té hoog of té laag zit. Stijg eens wat en kijk of je een marker of huis tegenkomt. Kan je niet meer hoger, dan daal je gewoon tot je niet verder kan. Je moet dan zeker weten wel wat tegenkomen. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 HOI HOOOOI! misschien heb je hier wat aan??? leggen ze uit hoe je met de ps2 versie in liberty city komt: http://video.google.nl/videoplay?docid=665...+city&hl=nl Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Over het algemeen moet je op één hoogte blijven vliegen. Als je te laag vliegt zal je op een gegeven moment niet meer op de juiste hoogte kunnen komen. Helemaal op de 'bodem' is een grijs vlak / gebied waar je niet uitkomt zonder 'zelfmoord' te plegen of je savegame opnieuw te laden. Een heel handig hulpmiddel om op één hoogte te vliegen is door ervoor te zorgen dat je een parachute in je bezit hebt. Als je dan vliegt met de jetpack heb je namelijk een hoogtemeter in beeld. Handig om in de gaten te kunnen houden of je niet te veel stijgt of daalt. Succes Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Die hoogtemeter werkt alleen als je geen andere wapens als pistolen of sub-machinegeweren hebt. Reageren
denekiep Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Allemaal Dank Voor Jullie Hulp Het Is eindelijk Gelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.