Jump to content

Help! ps2 interieurs ? GTA:SA

Recommended Posts

Geplaatst:

Hooi,,

Ik kNa all die Interieuwrs(ofzo) niet vinden , ik ga gewoon naar die gym schiet iedereen dood, doe de jetpak aan vloeg door het dak. Maardan? als ik de plek waar ik naartoe wil aanvink met dat rode rondje en ik ga er naar toe Zie ik NIKS!.

Ik heb het met de hemelA kaart gedaan.

En ik heb echt 5 keer goed gekeken wara hij precies lag :o

Weet iemand een oplossing?

Of heeft iemand hetzelfde probleem??

Ps.. Het is op GTA:SA OP de PS2

Geplaatst:

Je gebruikt wel de goede kaart, maar ik denk dat je té hoog of té laag zit. Stijg eens wat en kijk of je een marker of huis tegenkomt. Kan je niet meer hoger, dan daal je gewoon tot je niet verder kan. Je moet dan zeker weten wel wat tegenkomen. ;)

Geplaatst:

Over het algemeen moet je op één hoogte blijven vliegen. Als je te laag vliegt zal je op een gegeven moment niet meer op de juiste hoogte kunnen komen. Helemaal op de 'bodem' is een grijs vlak / gebied waar je niet uitkomt zonder 'zelfmoord' te plegen of je savegame opnieuw te laden. Een heel handig hulpmiddel om op één hoogte te vliegen is door ervoor te zorgen dat je een parachute in je bezit hebt. Als je dan vliegt met de jetpack heb je namelijk een hoogtemeter in beeld. Handig om in de gaten te kunnen houden of je niet te veel stijgt of daalt.

Succes ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...