Jump to content

multyplayer met vriend


miesjel

Recommended Posts

hallo forumleden

Ik probeer samen met een vriend een Deathmatch te doen, of iets anders, alleen als hij mij uitnodigd (en andersom) dan krijgen we de melding "game no longer exists".

alleen als ik gewoon aanmeld en in een gewone box kom dan kan ik de hele avond spelen, we kunnen alleen niet met elkaar.

weer iemand hoe dit komt en het liefst ook hoe we dit kunnen oplossen?

mvg michel!

edit: ik heb de Playstation 3 versie ;)

Bewerkt: door miesjel
Link to comment
Delen op andere websites

ken er ook meschien aan liggen odat je poorten niet open staan...weet alleen niet welke dat zijn :duh: maar daar ken ut ook aan ligge

Ja daar dachten wij ook al aan, maar hopelijk weet iemand wel welke poorten dit zijn!

en ik heb de PS3 versie ;)

Bewerkt: door miesjel
Link to comment
Delen op andere websites

ken er ook meschien aan liggen odat je poorten niet open staan...weet alleen niet welke dat zijn :duh: maar daar ken ut ook aan ligge

Ja daar dachten wij ook al aan, maar hopelijk weet iemand wel welke poorten dit zijn!

en ik heb de PS3 versie ;)

Check www.portforward.com voor de juiste poorten. Verder, check je routersettings. Ik denk dat één van jullie je router NAT settings nog op MODERATE heeft staan.

Mocht je er niet uitkomen, PB dan even! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ken er ook meschien aan liggen odat je poorten niet open staan...weet alleen niet welke dat zijn :duh: maar daar ken ut ook aan ligge

Ja daar dachten wij ook al aan, maar hopelijk weet iemand wel welke poorten dit zijn!

en ik heb de PS3 versie ;)

Check www.portforward.com voor de juiste poorten. Verder, check je routersettings. Ik denk dat één van jullie je router NAT settings nog op MODERATE heeft staan.

Mocht je er niet uitkomen, PB dan even! :tu:

bij de PS3 heet dit Nat Type 3, wel handig voor hun, anders weten ze namelijk nog niks...

maar zoals hier boven staat, ga naar portforward.com, zoek uit wat je router instellingen zijn, bla bla bla en je hebt het

als je geluk hebt tenminste...

Link to comment
Delen op andere websites

En is het gelukt ??

Dit is misschien ook leuk om te vernemen of het nu uiteindelijk gelukt is en of het nog veel moeite was qua instellingen e.d.

Hier zullen best meer mensen last van hebben dus laat je ervaring weten voor de mensen die het werkend hebben gekregen. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...