miesjel Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 (bewerkt) hallo forumleden Ik probeer samen met een vriend een Deathmatch te doen, of iets anders, alleen als hij mij uitnodigd (en andersom) dan krijgen we de melding "game no longer exists". alleen als ik gewoon aanmeld en in een gewone box kom dan kan ik de hele avond spelen, we kunnen alleen niet met elkaar. weer iemand hoe dit komt en het liefst ook hoe we dit kunnen oplossen? mvg michel! edit: ik heb de Playstation 3 versie Bewerkt: 1 oktober 2008 door miesjel Reageren
gta master 1 Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 welke versie van gta 4 heb je het nu???ps3 (heb ik ook!) of de strontdoo...oh ehhh ik bedoel xbox360 versie?? Reageren
darkbillie Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 ken er ook meschien aan liggen odat je poorten niet open staan...weet alleen niet welke dat zijn maar daar ken ut ook aan ligge Reageren
miesjel Geplaatst: 1 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 (bewerkt) ken er ook meschien aan liggen odat je poorten niet open staan...weet alleen niet welke dat zijn maar daar ken ut ook aan ligge Ja daar dachten wij ook al aan, maar hopelijk weet iemand wel welke poorten dit zijn! en ik heb de PS3 versie Bewerkt: 1 oktober 2008 door miesjel Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 ken er ook meschien aan liggen odat je poorten niet open staan...weet alleen niet welke dat zijn maar daar ken ut ook aan ligge Ja daar dachten wij ook al aan, maar hopelijk weet iemand wel welke poorten dit zijn! en ik heb de PS3 versie Check www.portforward.com voor de juiste poorten. Verder, check je routersettings. Ik denk dat één van jullie je router NAT settings nog op MODERATE heeft staan. Mocht je er niet uitkomen, PB dan even! Reageren
miesjel Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 ik heb even zitten zoeken op andere forums en daar kwam ik die site ook tegen en het probleem is opgelost Reageren
---Elias--- Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 ik heb even zitten zoeken op andere forums en daar kwam ik die site ook tegen en het probleem is opgelost ik heb hetzelfde propbleem... wat is die site?? Reageren
miesjel Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 ik heb even zitten zoeken op andere forums en daar kwam ik die site ook tegen en het probleem is opgelost ik heb hetzelfde propbleem... wat is die site?? zie stukje naar boven Reageren
Hayte Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 ken er ook meschien aan liggen odat je poorten niet open staan...weet alleen niet welke dat zijn maar daar ken ut ook aan ligge Ja daar dachten wij ook al aan, maar hopelijk weet iemand wel welke poorten dit zijn! en ik heb de PS3 versie Check www.portforward.com voor de juiste poorten. Verder, check je routersettings. Ik denk dat één van jullie je router NAT settings nog op MODERATE heeft staan. Mocht je er niet uitkomen, PB dan even! bij de PS3 heet dit Nat Type 3, wel handig voor hun, anders weten ze namelijk nog niks... maar zoals hier boven staat, ga naar portforward.com, zoek uit wat je router instellingen zijn, bla bla bla en je hebt het als je geluk hebt tenminste... Reageren
LangeDraak Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 En is het gelukt ?? Dit is misschien ook leuk om te vernemen of het nu uiteindelijk gelukt is en of het nog veel moeite was qua instellingen e.d. Hier zullen best meer mensen last van hebben dus laat je ervaring weten voor de mensen die het werkend hebben gekregen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.