Jump to content

Kan iemand een afbeelding kleiner maken?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik heb net 63.jpg en 61.jpg gekregen, maar ik wil ze in een Sig grootte. Dat is 500x150 pixels met 100Kilobyte. Kan iemand deze twee afbeeldingen tot een Sig-formaat krijgen? Alvast heel erg bedankt!

Groeten,

Thegtaman

Bewerkt: door thegtaman

Ik snap het niet helemaal, wil je dat we de hele afbeelding naar 500x150 vervormen?

Als je dit bedoelt ... niet doen! De figuren gaan hun vorm verliezen, waardoor ze lelijk zijn.

Dan krijg je zoiets: Cod4.jpg

Ik zou je aanraden om zelf met photoshop (Of een ander programma) een deel van de tekening te kiezen, eventueel verkleinen en zo een beetje "puzzelen" tot je iets mooi bekomt.

Bewerkt: door XiPE
Ik snap het niet helemaal, wil je dat we de hele afbeelding naar 500x150 vervormen?

Als je dit bedoelt ... niet doen! De figuren gaan hun vorm verliezen, waardoor ze lelijk zijn.

Ik zou je aanraden om zelf met photoshop (Of een ander programma) een deel van de tekening te kiezen, eventueel verkleinen en zo een beetje "puzzelen" tot je iets mooi bekomt.

Ik bedoel dat je die twee afbeeldingen moet verkleinen tot 500x150 Pixels. Ik heb geen Photoshop, daarom vraag ik het aan iemand anders om het voor mij te doen.

En over dat puzzelen. Op de eerste afbeelding in de eerste post, daarvan moeten zeker alle personages te zien zijn, de helikopters hoefen niet per sé in de uiteindelijk afbeelding te komen.

Op de tweede afbeelding, wil ik ook hier dat alle personages zichtbaar en heel blijven. Voorderest kan eigenlijk alles weg dan.

En over die sig die je gepost heb, kan je het niet meer vierkant doen? Zodat het misschien wat compacter blijft, snap je? Of iets kleiner dan 500x150 pixels?

Reageer snel als je dit kunt doen ;)

Veel succes!

Groeten,

Thegtaman

Bewerkt: door thegtaman

Ik regel het wel, als je nog een border en/of tekst erbij wilt, dan roep je maar :)

Edit:

Eerste:

2q358bk.jpg

Tweede:

sigthegtaman2hn7.png

Hopelijk is dit wat je bedoelde...

Edit: De eerste sig was te groot, nu niet meer :)

Bewerkt: door TomHagen
Geplaatst:
Ik regel het wel, als je nog een border en/of tekst erbij wilt, dan roep je maar :)

Edit:

Eerste:

sigthegtamanug8.png

Tweede:

sigthegtaman2hn7.png

Hopelijk is dit wat je bedoelde...

Die eerste is 12.36 KB te groot ;)

Doe anders gewoon eens aanvraag waarin je het lijstje hieronder invult. Dan kunnen wij iets moois voor je maken met effectjes enzo... ;)

[b]Type[/b]:
[b]Stijl[/b]:
[b]Grootte[/b]:
[b]Afbeelding[/b]:
[b]Tekst[/b]:
[b]Rand[/b]:
[b]Kleuren[/b]:
[b]Render[/b] (optioneel):
[b]Extra[/b] (optioneel):

Geplaatst:
Nu je het zegt, Arthis. Hier dan de kleinere:

2q358bk.jpg

Even de eer van Hackman opstrijken :puh:

Deze is goed! Welke grootte is dit?

En mag ik zo'n code zodat ik het in mijn sig kan zetten?

Erg bedankt voor de moeite, trouwens van allemaal!

Groeten,

Thegtaman

Geplaatst:

Oké, dankjewel.

Inmiddels heb ik Adobe Photoshop CS3 Extended aangeschaft.

Mijn aanvraag is inmiddels beantwoord, ik vraag vriendelijk om een slotje. :slotje:

Groeten,

Thegtaman

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...