Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Ik ben bezig te modden in GTA: San Andreas, waarmee je onder andere kunt bewegen tijdens cutscenes en NPCs en voertuigen niet meer verdwijnen aan het eind van een missie. M'n vraag is, bestaat ie al? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Voor een vraag over een Modificatie heb je ook al een Topic voor, daar is dit Topic voor. De volgende keer S.V.P de Zoekfunctie gebruiken. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Voor een vraag over een Modificatie heb je ook al een Topic voor, daar is dit Topic voor. De volgende keer S.V.P de Zoekfunctie gebruiken. Hij is volgensmij nieuw, hoor. Dus hij wist dat niet. Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Voor een vraag over een Modificatie heb je ook al een Topic voor, daar is dit Topic voor. De volgende keer S.V.P de Zoekfunctie gebruiken. Hij is volgensmij nieuw, hoor. Dus hij wist dat niet. Klopt. Ik had dat topic wel gezien bij sticky maar ik dacht dat je dan iets verzon en dan moest vragen of iemand het voor je wilde maken of zo. :$ Reageren
GTA Haas Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Nee maakt niks uit, maar het is maar dat je het weet! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.