Jump to content

Banner - Site

Unmountable Tijmen

Recommended Posts

Geplaatst:

Simpel, met een zwarte achtergrond. San Andreas Multiplayer plaatje erop geplakt net zoals bij de 2 andere, ja best mooi. Een 5.7/10 voor de moeite! :)

Geplaatst:

Hier ziet hij er goed uit, maar als ik naar je forum ga dan overbruggen al die linkjes de hele banner, ik vind hem daarom niet zo heel goed voor het forum, je hebt dnek ik iets fout gedaan. :puh: Maar ik rate hem wel zoals ik hem hier zie, dan word mijn rate ook beter gewaardeerd denk ik. :puh:

Maar je hebt een simpele achtergrond gebruikt, gewoon zwart, en daarop een paar plaatjes geplakt, natuurlijk is oranje een mooie kleur om te mengen met zwart, geeft meestal ook wel een positief resultaat zoals je bij jou banner al ziet. Voor de rest zitten de SAMP en de MTA plaatjes er goed in, ze zijn goed geplaatst en om het op te vullen heb je nog een plaatje in het midden geplakt, leuk. Ik vind hem alleen nog best leeg, maar hoe je het kan op vullen weet ik ook niet, ik denk dat je kan proberen een C4D ergens in de verwerken, ik denk dat dat wel een positiever resultaat maakt, misschien met wat oranje, en dan zo afwerken dat hij nog mooi op je forum past, maar ook deze is niet verkeerd, simpel maar wel leuk, een forum banner moet ook nooit teveel uitstraling krijgen, want dan kijken mensen alleen nog naar de banner en niet meer naar de topics, toch? :puh:

Al met al wel een redelijk geslaagde banner, alleen zoals ik zei kun je wat meer proberen op te vullen met een C4D hier of daar, misschien dat oranje het dan ook wel leuk maakt, niet te vel, maar zoals Multiplayer ook is geschreven, ik denk dat hij dan wel erg mooi word, als het goed gedaan word. :) Ik vind hem dus nu ook geslaagd, ga zo door UT! :)

Geplaatst:

Ik vind het geen goede banner. Probeer er een geheel van te maken, in plaats van drie losse plaatjes. Ook zou het wat kleurrijker kunnen. Kijk naar de GTAForum banners, kleurrijk, ze passen bij de rest van de skin, en je weet meteen wat voor site het is.

Dat zijn wel wat eisen die je aan een banner kunt stellen, want bij jou staat er niet eens dat het om een forum gaat.

Geplaatst:

Een simpele, maar leuke banner.

De achtergrond is gewoon zwart, wat uiteraard goed bij de rest van het forum past. De kleuren van de plaatjes passen goed bij het stijltje, omdat zwart en oranje een mooie combinatie vormen. Wat ik wel jammer vind is dat het nu eigenlijk 3 afzonderlijke plaatjes op een rij zijn, het was mooier geweest als je er één geheel van had gemaakt. Ook loopt de kleur van de achtergrond niet helemaal goed over in die van je forum, aangezien de kleur van je banner net wat donkerder is. Al bij al is het toch een leuke banner, en kom ik uit op

een 6.8/10.

Geplaatst:
14sjigj.jpg

Het is inderdaad niet overweldigend mooi, zo bestaat je banner enkel uit een tekst en wat plaatjes. Toch misstaat het geheel niet, alles past wel bij elkaar met de kleurkeuze is dus niets mis mee. Ook vind ik het schaduw effect bij San Andreas en Multiplayer wel aardig gelukt. Simpel maar toch best mooi :)

6,5

Geplaatst:

best simpel, gewoon drie plaatjes plakken, maargoed voor een banner is dat mooi.

een 5.5/10 voor de moeite. ;)

Geplaatst:

Ik vind deze een van de lelijkste creaties die ik ooit heb mogen raten eerlijk gezegd... Dit wist je zelf waarschijnlijk ook wel maar ik wou dat toch nog even kwijt aan je voordat ik hem zou raten. ;)

De achtergrond is gewoon normaal standaard zwart en dus enorm saai voor een banner en uit de achtergrond kan ik afleiden dat jou'n forum ook een zwarte achtergrond heeft of iets wat erop lijkt anders is die banner namelijk alles maar zeker niet geschikt voor een website/forum. De renders zijn veel te simpel en de het logo helemaal rechts heb je gewoon van een andere site geript en waarschijnlijk zonder toestemming aangezien ik weet hoe je dat soort dingen aanpakt. Verder zit er ook nergens in je enorm grote banner een mooi effect en ik vind de signature in z'n geheel lijken op iemand die nog nooit van zijn leven Photoshop heeft gebruikt en dat valt me wel een beetje tegen van je want je kunt stukken beter dan dit. Bedenk ook dat grote afmetingen soms moeilijk zijn om te vullen en daarom is het ook slimmer om als beginner met kleine formaten bezig te gaan en deze tip wil ik ook graag aan jou meegeven voor de volgende keer. Bij deze banner wist je volgens mij gewoon niet goed hoe je het zou gaan vullen en toen je dat niet wist begon je maar een beetje te klooien en dat draait bijna nooit uit op iets moois net zoals deze keer. Wat ik nog even wil zeggen over de renders is dat ik niet echt het doel zie van het middelste logo, het heeft namelijk niet met MTA of SA-MP te maken en ik vraag me dus een beetje af waar het dan wel mee heeft te maken of heb je dit er ook ingestopt zodat het wat minder leeg leek? Als je aan een creatie begint dan moet je voor jezelf al gaan bedenken wat het onderwerp van je creatie en wat voor stijl het wordt bijvoorbeeld Abstract en dat soort dingen. Als je dat eenmaal weet dan moet je een beetje na gaan denken hoe je wilt dat het eruit gaat zien maar hou het wel simpel! Als je eenmaal een goed beeld hebt van wat je gaat maken dan kun je aan de slag en dan kom je geheid aan een mooie banner of signature.

Ik hoop dat je deze tips zal gebruiken en de volgende keer er goed over na zult denken want het helpt echt, de een doet er dan wel wat langer over maar dat maakt helemaal niet uit zolang je maar je uiterste best doet!

Geplaatst:

Waarom laat je hem dan raten?

Als je het niet leuk vind dat je negatieve reacties krijgt, moet je hem niet hier zetten. :|

Geplaatst:

Nee, maar Het is gewoon dat het ook niks voorstelt, iedereen heeft gelijk xD _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...