Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Update:

download: bijlage (onderaan deze post)

gallery16ur7.jpg

Hey,

gallery8.jpggallery9.jpg

Dit is een verandering op de bandito, die eigelijker veer stijler kan reiden dan elke auto in SA.

er zitten nog wat fouten in maar probeer er maar stijle bergen mee op te reiden.

Beta versie:

bandito.zip

Bewerkt: door EXIT
Geplaatst:

Kan ik ook gewoon de Handling in me Handliung plaatsen en dan ook ECHT wallclimben? Dus dat ik gewoon op Muren rijd? Anders vind ik het wel jammer. Maar het is overigens een echt mooie mod. Hoewel het nogal Houterig oogt

Geplaatst:
Zijn dat niet de velgen van je Quad die je gemaakt had?

( quad.gif )

Idd ^_^ .

natuurlijk zit er ook een handelinglijn bij, anders zal hij niet beter tegen bergen kunnen opreiden.

Geweldig mooi gemaakt! Leuke handling en het ziet er ook nog een leuk uit ook! Misschien kun je de wielen iets groter maken (kan ook in vehicles.ide, de twee- en één-na-laatste digits) en nog wat 'plankjes' met sponsors in de 'gaten' van het frame maken, plus van die lichten op 't dak net zoals de Monstertruck heeft.

Verder alles cewl, leuk om weer eens wat van je te horen. Keep it up!

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Verrie naize, om het helemáál af te maken kun je misschien carcols op de platen en velgen doen (platen bijvoorbeeld primaire carcolor, velgen secundair, net zoals op die geupgrade Bandito van Ducati*cijfertjes*).

Geweldige mod dit!

Geplaatst:
Verrie naize, om het helemáál af te maken kun je misschien carcols op de platen en velgen doen (platen bijvoorbeeld primaire carcolor, velgen secundair, net zoals op die geupgrade Bandito van Ducati*cijfertjes*).

Geweldige mod dit!

Had ik allang gedaan, had er alleen de code van dat geel ingezet om dat dat namelijk bij de camel trophy kleur past. maar ik zal even de kleur van de wielen er bij gooien.

zal zo snel mogelijk de download update.

Geplaatst:

Werkt de Handling ook als ik het op bijvoorbeeld een Turismo of een Sandking zet? En kan ik er ook op muren mee rijden, Dus gebouwen berijden enz.

Hierboven: Dan moet je alleen de DFF vervangen misschien..? :duh:

Whaha, Nice, Die ga ik echt downloaden, Geniaal :D

Bewerkt: door Unmountable Tijmen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...