Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

UT: als je goed had gelezen, dan wist je dat er een custom handling bij moet zitten... Anders kan 'ie nooit over bergen heen rijden. Daarnaast, als je alleen de DFF vervangt kun je het probleem krijgen dat sommige textures niet werken. Aangezien er ook een eigen texture op de auto zit, zou dat dus wit zijn. Ik heb het bestand gedownload en er zit bij mij (nu) wel een .txd en een kladblok bestand met handling line bij, misschien dat EXIT dat nog moest uploaden...

Geplaatst:
UT: als je goed had gelezen, dan wist je dat er een custom handling bij moet zitten... Anders kan 'ie nooit over bergen heen rijden. Daarnaast, als je alleen de DFF vervangt kun je het probleem krijgen dat sommige textures niet werken. Aangezien er ook een eigen texture op de auto zit, zou dat dus wit zijn. Ik heb het bestand gedownload en er zit bij mij (nu) wel een .txd en een kladblok bestand met handling line bij, misschien dat EXIT dat nog moest uploaden...

alles zat er vanaf het begin bij, ik weet niet waarom hij alleen maar de .dff in het zip bestandje had zitten. maar nog eens downloaden zal het wel verholpen hebben.

Iemand nog goede ideeen?.

• 3 weken later...
Geplaatst:

ik heb een probleempje. Ik kan niet echt stijl omhoog gaan, de auto heeft te weinig grip daarvoor :duh::ch:

Geplaatst:
ik heb een probleempje. Ik kan niet echt stijl omhoog gaan, de auto heeft te weinig grip daarvoor :duh::ch:

Heb je de handling verandert?

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je de handling verandert?

ja

EDIT: Kan het komen omdat ik de DFF en de TXD niet heb vervangen maar alleen de Handling?

Bewerkt: door zamg0d1

Als je het lukt om de handling zo ver op te krikken. Kan je misschien wel zo sterk maken dat hij op de zelfde snelheid helemaal verticaal op top speed kan rijden. En dan vervolgens een Infurnes of een Bullet modden zodat die er als een getunde wagen van een superheld uitziet. (futuristiese vormen, M4 die niet kan schieten op de motorkap etc.) Als je dan zo de handling maakt dat hij ook echt overal met de snelheid van een originele supercar uit SA heb je een soort supercar gemaakt.

Misschien niet het idee wat je wilde, maar het kwam gelijk de eerste keer in mij op toen ik deze mod zag. :Y

En nu nog even over de mod. Erg mooi en handig. Hij past ook zo verschrikkelijk goed bij alle andere standaart wagens uit SA. Wat ik vooral zo handig vind is als je van Los Santos naar bv San Fierro rijd en je wagen kapot gaat, je met een carspawner gewoon een auto kan spawnen die tegen als die stomme heuveltjes aanrijd.

Originaliteit: 6/10

Model: 8/10

Handling: 10/10

Eindcijfer: 8/10

Bewerkt: door warrock_123_321
Geplaatst:

Wel erg cool hoor, maar een beetje hoekig! :D

Als je de voorkant nou iets schuin kan maken, dan is hij perfect.

Maar dat is mijn mening, maar ik download hem zeker!

Als je het lukt om de handling zo ver op te krikken. Kan je misschien wel zo sterk maken dat hij op de zelfde snelheid helemaal verticaal op top speed kan rijden. En dan vervolgens een Infurnes of een Bullet modden zodat die er als een getunde wagen van een superheld uitziet. (futuristiese vormen, M4 die niet kan schieten op de motorkap etc.) Als je dan zo de handling maakt dat hij ook echt overal met de snelheid van een originele supercar uit SA heb je een soort supercar gemaakt.

Misschien niet het idee wat je wilde, maar het kwam gelijk de eerste keer in mij op toen ik deze mod zag. :Y

En nu nog even over de mod. Erg mooi en handig. Hij past ook zo verschrikkelijk goed bij alle andere standaart wagens uit SA. Wat ik vooral zo handig vind is als je van Los Santos naar bv San Fierro rijd en je wagen kapot gaat, je met een carspawner gewoon een auto kan spawnen die tegen als die stomme heuveltjes aanrijd.

Originaliteit: 6/10

Model: 8/10

Handling: 10/10

Eindcijfer: 8/10

Eindcijfer: 7.3/10 (volgende keer beter rekenen he :)

Bewerkt: door WackoX

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...