NickyHendriks Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 (bewerkt) Na een lange tijd geen PS te hebben gehad en het dankzei PiekeTheCat weer te hebben heb ik weer eens een Sigje gemaakt met de Renders die ik nog had staan in me PC, Dit is eruit gekomen: V1: V2: Zelf vind ik ze niet echt geslaagd. Maar dit komt denk ik omdat ik het verleerd ben Bewerkt: 30 september 2008 door zamg0d1 Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 (bewerkt) Het ziet er niet verkeerd uit, maar op de een of andere manier wordt de render als het ware naar de achtergrond gedrukt, door je brushes. De streep er doorheen ziet er niet verkeerd uit, maar toch past het niet bij het geheel. De C4D of render die je aan de linkerkant gebruikt heb, is wel mooi geplaatst en bij V1 is het kleurgebruik toch best fraai. Border simpel, maar effectief. Niks op aan te merken verder. Zorg er alleen voor dat de render + tekst er wat meer uit springt, en je hebt een prima design 6.4/10 @hieronder: Succes ermee dan Bewerkt: 30 september 2008 door Galiorix Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Het ziet er niet verkeerd uit, maar op de een of andere manier wordt de render als het ware naar de achtergrond gedrukt, door je brushes. De streep er doorheen ziet er niet verkeerd uit, maar toch past het niet bij het geheel. De C4D of render die je aan de linkerkant gebruikt heb, is wel mooi geplaatst en bij V1 is het kleurgebruik toch best fraai. Border simpel, maar effectief. Niks op aan te merken verder. Zorg er alleen voor dat de render + tekst er wat meer uit springt, en je hebt een prima design6.4/10 Ik ben het denk ik omdat ik lange tijd geen PS heb kunnen doen verleerd. En ik moet deze PS versie ff helemaal uitpluizen omdat ik nu de nederlandse heb en dat is ff ineens heel anders Reageren
1974 Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Na een lange tijd geen PS te hebben gehad en het dankzei PiekeTheCat weer te hebben heb ik weer eens een Sigje gemaakt met de Renders die ik nog had staan in me PC, Dit is eruit gekomen:V1: V2: Zelf vind ik ze niet echt geslaagd. Maar dit komt denk ik omdat ik het verleerd ben Ze zijn mooi, vooral V2, die heeft de mooiste kleuren, al valt de auto *Paf* op V1 bete op, 9/10. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Ze zijn mooi, vooral V2, die heeft de mooiste kleuren, al valt de auto *Paf* op V1 bete op, 9/10. Ik heb ook Blurs enz gebruikt in V2 en in V1 niet Reageren
Hackman Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Ik zal ze beiden maar even raten, ik heb je trouwens nog nooit eerder in het GFX-gedeelte gezien. V1: Ik zal maar eens beginnen met de achtergrond, deze is mooi abstract maar een beetje aan de koude, grijze kant. Ik vraag me trouwens ook een beetje af wat die streep op je achtergrond moet voorstellen want die schampt je render en verpest dat deel van de achtergrond en naar mijn mening kun je die beter weglaten en misschien kun je me erbij vertellen waarom je die überhaupt ooit op je signature hebt gedaan. De render is een beetje aan de lichte kant en het kenteken dat je zelf op de auto hebt gemonteerd vind ik niet 100% geslaagd. De tekst is namelijk grijs en die had beter in de richting van blauw gekunt aangezien de auto dat ook is, ook de vorm van het kenteken vind ik nogal misvormd en de kleur zwart vind ik ook nogal raar en ik vind eigenlijks dat je die kenteken beter kunt weglaten en dat je je naam dan ergens anders plaatst in de sig maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten, het is immers jou'n sig en niet een van mij. De border is naar mijn smaak helemaal goed, gewoon 1 pixel zwart en dat moet je gewoon zo houden! Ik vind helaas wel dat je niet veel leuke effecten in je sig hebt gedaan waardoor het erop lijkt dat hij door een onervaren Photoshopper is gemaakt, ik kan daar echter niet over oordelen aangezien ik nog nooit eerder iets van je heb gezien. V2: Ik zie dat je bij deze versie meer gedaan hebt aan de kleur van je achtergrond wat ik toch wel heel goed is gelukt, iig beter dan toen hij nog grijs was wat dus echt nergens op leek dus dat verdiend een pluspunt. De render is wat meer blauw wat bij mij ook wel in de smaak valt en hij is nu dus een klein beetje beter dan bij je eerste versie maar erg groot is het verschil toch echt niet. Verder heb je niks aan je versie 2 veranderd en je hebt er helaas ook geen leuke effecten bij gedaan wat ik eigenlijks wel een beetje had verwacht. Ik maak ook nu weer even een lijstje voor de dingen die nog beter kunnen aan V2, dit is enkel een lijstje met tips je hoeft je er natuurlijk niks van aan te trekken als je dat zelf niet wilt: Haal het kenteken weg en plaats de tekst ergens anders Voeg wat leuke effecten aan je sig toe Haal die rare streep op je achtergrond weg Ik hoop dat je iets aan mijn tips hebt en ik zal graag weer creaties van je raten. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 3 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Haal die rare streep op je achtergrond weg Die streep komt van de C4D en ik heb nog geprobeerd die weg te werken maar het is me gewoon niet gelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.