2fast{0} Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Onderwerp: Race games Soort design: Signature Size design: max 500 - 150 px. Render: Mag. Animatie: Nee. Premade: Mag. Tijd van inlevering: Mijn signature komt naar die van jou Opmerking: Ik heb een premade liggen, voor de gene die interesse heeft kan een reactie posten.
Bierbuikje Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Ik wil wel weer eens wat oefenen. Al weet ik dat jij ontzettend goed bent, ik hak je in de pan!
2fast{0} Geplaatst: 2 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Ik wil wel weer eens wat oefenen. Al weet ik dat jij ontzettend goed bent, ik hak je in de pan! Oke, kom maar, ik wacht op jou signature.
Bierbuikje Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Ik heb 2 dingen. 1 de signature: En 2: Heb je ook een paar goede brushes/brush links voor mij? Want ik kan ze niet echt vinden.
2fast{0} Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 (bewerkt) Mijn PC is gisteren kapot gegaan en ik kom er niet meer op, ik zit nu op de laptop zonder photoshop, ik wil deze battle wel een keer met je in halen BierBuikje, bij deze sorry. Hieronder: Maak dan een nieuw topic open, en regel het dan via PB, net zo handig. Bewerkt: 4 oktober 2008 door 2fast{0}
Vegeta Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Bierbuikje als het kan en mag van jou. Wil je dan de battle verder met mij afmaken ?
Bierbuikje Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Mijn PC is gisteren kapot gegaan en ik kom er niet meer op, ik zit nu op de laptop zonder photoshop, ik wil deze battle wel een keer met je in halen BierBuikje, bij deze sorry.Hieronder: Maak dan een nieuw topic open, en regel het dan via PB, net zo handig. Ik hak je in de pan de volgende keer! Bierbuikje als het kan en mag van jou. Wil je dan de battle verder met mij afmaken ? Nee, deze signature is alleen voor deze battle. Ik heb hiernaast ook nog wat opdrachten liggen dus het gaat even over.
Vegeta Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Jammer ik d8 dat ik wel kon winnen van een simpele blur sig
Recommended Posts