Jump to content

2fast{0} Vs. ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Race games

Soort design: Signature

Size design: max 500 - 150 px.

Render: Mag.

Animatie: Nee.

Premade: Mag.

Tijd van inlevering: Mijn signature komt naar die van jou

Opmerking: Ik heb een premade liggen, voor de gene die interesse heeft kan een reactie posten. :)

Geplaatst:

Ik wil wel weer eens wat oefenen. ^_^ Al weet ik dat jij ontzettend goed bent, ik hak je in de pan! :puh:

Geplaatst:
Ik wil wel weer eens wat oefenen. ^_^ Al weet ik dat jij ontzettend goed bent, ik hak je in de pan! :puh:

Oke, kom maar, ik wacht op jou signature. :)

Geplaatst:

Ik heb 2 dingen.

1 de signature:

battle2fast0qg8.png

En 2:

Heb je ook een paar goede brushes/brush links voor mij? Want ik kan ze niet echt vinden. :D

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn PC is gisteren kapot gegaan en ik kom er niet meer op, ik zit nu op de laptop zonder photoshop, ik wil deze battle wel een keer met je in halen BierBuikje, bij deze sorry.

Hieronder: Maak dan een nieuw topic open, en regel het dan via PB, net zo handig. :puh::)

Bewerkt: door 2fast{0}
Geplaatst:

Bierbuikje als het kan en mag van jou. Wil je dan de battle verder met mij afmaken ?

Geplaatst:
Mijn PC is gisteren kapot gegaan en ik kom er niet meer op, ik zit nu op de laptop zonder photoshop, ik wil deze battle wel een keer met je in halen BierBuikje, bij deze sorry.

Hieronder: Maak dan een nieuw topic open, en regel het dan via PB, net zo handig. :puh::)

Ik hak je in de pan de volgende keer! :eten:

Bierbuikje als het kan en mag van jou. Wil je dan de battle verder met mij afmaken ?

Nee, deze signature is alleen voor deze battle. Ik heb hiernaast ook nog wat opdrachten liggen dus het gaat even over.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...