Yohan Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 (bewerkt) Wat vinden jullie van de zogeheten spin off van Friends Joey? In deze spin off verlaat Joey Tribbiani New York om in LA (Hollywood) zijn filmcarriere voort te zetten. Joey komt te wonen in Hollywood en neemt zijn iets t slimme neefjes Micheal in huis. Joey vind ook net zo goed als Friends, wat jullie? Wat vinden jullie van Joey 1. Fantastisch 2. Wel leuk 3. Geef mij maar Friends 4. Ik vind t niks, nooit gekeken Joey is elke vrijdag te zien op Veronica om 20:30 Bewerkt: 29 maart 2005 door Yohan Reageren
Esther Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 Nou ik heb het een paar keer gezien, maar het is niks vergeleken bij friends, alle 6 de mensen bij elkaar heb je gewoon dodelijke humor, Joey alleen vind ik niet echt geslaagd, geef mij maar friends! Reageren
zupadomien Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 ik vind het niets nooit naar gekeken en ook niet van plan Reageren
Yohan Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 ik vind het niets nooit naar gekeken en ook niet van plan Beetje dom om je mening al klaar te hebben terwijl je t nooit hebt gezien..? :blink: :unsure: :angry: :ph34r: Reageren
zupadomien Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 ooit gehoord van vrienden die tv kijken??? Reageren
Yohan Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 ooit gehoord van vrienden die tv kijken??? Duz als je vrienden iets niet leuk vinden dan vind jij het per definitie meteen ook niet leuk..? Damn dan ben je wel oppervlakkig en meeloperig.. :blink: Reageren
Yohan Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 waar speelt ie Waar speelt wat..? :unsure: Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 waar speelt ie Waar speelt wat..? :unsure: Ja de serie joey waar laten ze die spelen Reageren
Yohan Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 In LA Hollywood dat heb ik vertelt hoor.. :o In deze spin off verlaat Joey Tribbiani New York om in LA (Hollywood) zijn filmcarriere voort te zetten Beter lezen, en als je nie begrijpt 2x..? :rolleyes: Reageren
Sasuke Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 Ik moet altijd lachen om FRIENDS maar Joey alleen is niet zo geslaagd . Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 In LA Hollywood dat heb ik vertelt hoor.. :o In deze spin off verlaat Joey Tribbiani New York om in LA (Hollywood) zijn filmcarriere voort te zetten Beter lezen, en als je nie begrijpt 2x..? :rolleyes: Mah nee op welke tv zender laten ze de serie spelen welke kanaal SNAPT GE HET NU ?? Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 (bewerkt) In LA Hollywood dat heb ik vertelt hoor.. :o In deze spin off verlaat Joey Tribbiani New York om in LA (Hollywood) zijn filmcarriere voort te zetten Beter lezen, en als je nie begrijpt 2x..? :rolleyes: Mah nee op welke tv zender laten ze de serie spelen welke kanaal SNAPT GE HET NU ?? ja dat vroeg ik ook al Bewerkt: 29 maart 2005 door realgangsta1989 Reageren
Yohan Geplaatst: 30 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 Joey is elke vrijdag te zien op Veronica om 20:30 Mensen ook dat had ik er al bijgezet.. :unsure: :o Reageren
Slimm Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 Friends is veel leuker, heeft veel meer sfeer Maar Joey is ook wel leuk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.