XiPE Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Onderwerp: Mag van alles zijn. Soort design: Signature Size design: Maximium 500x150 Render: Mag Animatie: Mag Premade: Mag Tijd van inlevering: Liefst vandaag/morgen Opmerking: Good luck and Have fun
Arthis Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Ik wil wel, maar ik weet niet of ik vandaag/morgen red.... Het weekend kan hij er zeker weten zijn. Als iemand wel denkt hem vandaag/morgen af kan hebben, mag die wel
XiPE Geplaatst: 1 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Ik wacht wel tot dit weekend dan Maar, ik kan mijn signature dan wel pas zondag posten, dus tijd genoeg.
XiPE Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Arthis, kan je je sig a.u.b. posten voor morgen?
Arthis Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Of course: Niet mijn beste maar ik hoop voldoende om deze battle te winnen Hate the text.....
End Of The Riot Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 XiPE: leuke sign niet te leeg mooie achtergrond wel iets te donker, over de letters heb ik maar 1 ding te zeggen: SLECHT ik kan het totaal niet lezen veel te donker en het lettertype is saai maar gewoontjes 8/10 Arthis: is niet zo goed alleen de tekst vind ik wat minder en ik vind hem te kaal achtergrond is niet echt denderend een 3/10 voor de moeite mijn stem: XiPE
Sprunk Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 (bewerkt) Voor de duidelijkheid: XiPE: Arthis: En dan mijn stem: XiPE: Mooie signature waar opzich helemaal niets mis mee is. Je hebt een goede achtergrond bij je render gemaakt, en de kleuren zijn goed gekozen. Maar toch, om de een of andere reden, mis ik "iets" in je sig. Ik weet zelf niet zo goed wat, misschien had je Sonic wat meer kunnen inblenden. 8/10 Arthis: Ook een hele mooie sig. Je gaf zelf al aan dat hij voor jou doen heel erg simpel is, en toen ik er even snel naar keek dacht ik precies hetzelfde. Maar als je wat meer tijd ervoor neemt en de sig eens goed op je laat inwerken, ontdek je opeens dat het helemaal zo simpel nog niet is. Je hebt leuke brushes gebruik, maar ook bij jou mis ik nog wat. De linker kant is nog best leeg namelijk, maar het stoort niet. En door de kleurverschillen, valt het ook haast niet op. De tekst vind ik opzich wel gelukt, alleen de oranje kleur past niet in het geheel van je sig. 8.5/10 Stem: Arthis Omdat: ik zijn sig nét een tikkie mooier vind dan die van XiPE Bewerkt: 7 oktober 2008 door Sprunk
Vegeta Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Arthis Ik vind jou snel op het eerste gezicht wel een beetje simpel en niet zo een mooi geheel. Ik vind dat je te veel van die vlekjes hebt op je sig en de tekst springt er te veel uit waardoor je sig een beetje achter blijft. De border die je onder en boven hebt gebruikt vind ik een beetje te dun om een film effect te geven maar de thema scarface vinv ik wel goed. Xipe Een hele mooi signature , ik vind het echt een meesterwerk. Het effect op je render (shadow) gaat heel goed samen met je achtergrond en de rest van je sig. Ik weet niet wat je hebt gedaan op de achtergrond maar mij zal het zeker niet lukken. Het is echt een fantastische manier om je achtergrond te vullen en ik heb het wel vaker gezien bij ervaren photoshoppers. Je border past er wel bij maar ik denk dat een zwarte border er beter bij zou passen want linksboven en links zie ik het niet goed. Je tekst is ook meesterlijk de 2 kleuren die je gebruikt past ook mooi bij de rest van je sig. Vote : Xipe !
.Levi. Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Winnaar XiPE +1 punt voor jou. Arthis -1 punt helaas. Closed en updated.
Recommended Posts