Jump to content

Robin's Gadgettopic

Recommended Posts

Geplaatst:

gadgettopic10xi2.jpg

Ik heb weer iets nieuws bedacht en dat is een gadgettopic. Ik zal elke maand 5 gadgets bespreken en wat die leuke gadgets allemaal kunnen. Aangezien ik het niet te veel op reclame wil laten lijken zal ik geen links plaatsen die naar de desbetreffende winkel leiden. Het is erg leuk als je een leuke reactie plaatst over de desbetreffende gadget. Vind je hem leuk of totaal nutteloos? Laat het in dit topic weten :)

WiFi shirt

large_wifi-anim.gif

Dit is een ideale gadget voor elke WiFi verslaafde. Als je deze WiFi detector shirt draagt, dan hoef je alleen maar op je borst te kijken of er een draadloos netwerk in de buurt is. Het shirt kan 802.11b en 802.11g netwerken zien en laat de signaalsterkte zien. Wel moet je 4 AAA batterijen batterijen bij je hebben om het ding te laten werken.

Prijs: € 29,95

Mijn mening: Ik vind het een nutteloze gadget. Ik zie mezelf niet in een winkelstraat lopen met zo'n WiFi-sniffer.

Rubiks Revolution

350px-RubiksRevolution1.jpg

Deze Rubiks Revolution heb speciaal voor onze PatrickW uitgezocht.

Het is een behoorlijk snelle puzzels met allerlei spelletjes zoals Light Speed, Rapid Recharge, Pattern Panic, Cube Catcher, Multiplayer Madness en Code Cracker. Verder heeft de kubus 6 kleuren aan verlichting. Dus een nieuwe revolutie in Rubiksland.

prijs: € 24,95

Mijn mening: Leuke gadget en kan je lekker op je zenuwen werken. helaas is de prijs wat aan de hoge kant, maar je heb er wel veel lol voor terug.

Whirlpool Mok

whimug_sm.gif

heb je net een bakje koffie gezet en word je moe van het roeren? Dan is deze gadget wel iets voor je. Je zet de beker op deze superdeluxe whirlpool en het wordt automatisch voor je geroerd. Daarnaast kan het voor mensen die erg moe zijn ook erg leuk zijn om naar de draaikolk te kijken( dat kan slaapverwekkend zijn).

Prijs: € 14,95

Mijn mening: Leuk uitgevonden, maar ik vind het aan de andere kant een beetje nutteloos. Roeren neemt hoogstens 5 seconden in beslag en kost weinig moeite.

Paraplu voor de rokers

6557859_661_1222410287436-rokersparaplu_375x200.jpg

Voor de verstokte rokers onder ons is deze gadget in regenachtige tijden waarschijnlijk een geschenk uit de hemel. Ook met de rookverbod in de horeca kan deze gadget goed van pas komen! De paraplu heeft een asbak aan boord, zodat je je peuk niet kwakkeloos op straat hoeft te gooien. Dus verstokte rokers kunnen altijd buiten roken zonder dat ze nat worden. Tip: maak wel eerst dat asbakje leeg als je de paraplu inklapt.

Prijs: € 19,95

Mijn mening: Handige gadget voor deze tijden waar je nergens in de horeca meer mag roken. En hij houdt je peuk nog droog ook!

Banana Guard

89__gadimg.jpg

Je kent het wel. je neemt je lekkere bananen mee naar school of werk en als je ze wil eten blijken ze geplet of bruin te zijn. de Banana Guard kan dat voorkomen zodat je altijd verse bananen bij de hand hebt. De gaatjes zorgen ervoor dat de bananen niet bruin worden.

Prijs: € 7,95

Mijn mening: Een ideale gadget voor mensen die vaak bananen meenemen. Maar je kan je bananen tegenwoordig kwijt in een beetje broodtrommel van formaat. En als je 2 of meer bananen mee wil nemen, zal je 2 of meer banana goards moeten hebben.

De volgende 5 gadgets komen volgende maand :)

Geplaatst:
Leuk topic :puh:

Sommige gadgets vind ik idd ook nutteloos zoals het T shirt en die roer apparaat :puh:

Je moet er maar op komen! grappig idee!

Dank u :puh: Ik zal 1x per maand zo'n topic openen. Ik vind het ook leuk als kleine goedkopere gadgets hier in dit forum aan bod komen :)

Geplaatst: (bewerkt)
large_wifi-anim.gif

WiFi shirt

Dit is een ideale gadget voor elke WiFi verslaafde. Als je deze WiFi detector shirt draagt, dan hoef je alleen maar op je borst te kijken of er een draadloos netwerk in de buurt is. Het shirt kan 802.11b en 802.11g netwerken zien en laat de signaalsterkte zien. Wel moet je 4 AAA batterijen batterijen bij je hebben om het ding te laten werken.

Prijs: € 29,95

Mijn mening: Ik vind het een nutteloze gadget. Ik zie mezelf niet in een winkelstraat lopen met zo'n WiFi-sniffer.

Ik vind dit ding echt geweldig. Mag je ook een link per PB sturen? Doe dat dan maar, Want ik wil hem hebben.

89__gadimg.jpg

Banana Guard

Je kent het wel. je neemt je lekkere bananen mee naar school of werk en als je ze wil eten blijken ze geplet of bruin te zijn. de Banana Guard kan dat voorkomen zodat je altijd verse bananen bij de hand hebt. De gaatjes zorgen ervoor dat de bananen niet bruin worden.

Prijs: € 7,95

Mijn mening: Een ideale gadget voor mensen die vaak bananen meenemen. Maar je kan je bananen tegenwoordig kwijt in een beetje broodtrommel van formaat. En als je 2 of meer bananen mee wil nemen, zal je 2 of meer banana goards moeten hebben.

Ik vind het nogal nutteloos want als je een rechte banaan (KAN OOK) hebt? of als je banaan net een andere vorm heeft als de Guard?

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:
Een leuk topic, succes ermee. Misschien is het ook leuk om voorverkoopadressen erbij te zetten?

Nou, aangezien ik het niet teveel op reclame wil laten lijken zet ik de verkoopadressen er niet bij. Als je een gadget wil hebben, zal je het even moeten googlen :)

Geplaatst:

Wat een leuk topic....

Dit topic zal ik zeker in de gaten houden.

Mijn mening over de gadgets:

WIFI shirt:

Leuk. Niet erg nuttig omdat als je gebruik wilt maken van WIFI je altijd je device bij je hebt die dit ook aangeeft... Maar toch erg leuk en puur voor de fun.

Rubiks Revolution:

Leuk speledingetje :tu:

Ik snap niet uit je beschrijving wat de verschillende spelletjes inhouden maar de oer-oude kubus was al leuk en verslavend dus deze gadget zal zeker niet minder zijn....

Leuk om te hebben en om cadeau te doen.

Whirlpool Mok:

Dit is echt voor mensen met geld te veel en totaal nutteloos.

Tegen de tijd dat ik mijn mok op de gadget heb geplaats en voordat alles goed en wel draaid heb ik al geroerd in mijn mok.

Maar goed dit is dan echt 1 die onder de noemer gadget valt.

Paraplu voor de rokers:

Tja....

Ten eerste ben ik blij dat ik al bijna een jaar niet meer rook.

Maar voor de mensen die wel roken is het meer iets als statement dan om echt nuttig te gebruiken.

Je asbak zal niet gebruikt worden aangezien je, voordat je de paraplu inklapt, toch moet legen en dus op straat gooit.

En droog blijf je onder elke paraplu....

Maar wel leuk als statement voor de rokers onder ons.

Banana Guard:

Handig ??

Misschien wel voor mensen die vaak een banaan meenemen.

Past elke banaan erin ?? Dan is dat een pluspunt.

Ik persoonlijk zal hem niet gebruiken maar voor mensen die vaak last hebben van de nadelen op het moment dat ze lekker aan hun banaantje willen beginnen kan het een uitkomst zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...