gtaftw Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Ik heb gezien dat je savegames kan downlloaden op dit forum maar hoe kan ik die dan op mijn ps2 zetten ik zie er nergens uitleg over staan.
.Timothy Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Hiervoor heb je een programma nodig, ARMax (Action Replay Max). Dit programma is niet gratis en moet je (bijvoorbeeld via deze site) kopen. Het kost wat, maar dan kan je wel savegames verplaatsen. Als je dat al hebt, lees dan dit topic eens door. Daar geeft _KoE_Mzungu [PB] uitleg over het verplaatsen van savegames naar de PC en van de PC naar de PS2.
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Ik heb gezien dat je savegames kan downlloaden op dit forum maar hoe kan ik die dan op mijn ps2 zetten ik zie er nergens uitleg over staan.De uitleg staat gewoon in de readme.txt en/of leesmij.txt wat bij de downloads aanwezig is. En deze zijn zeker aanwezig bij de SA savegames voor de PS2. Verdere vragen (nadat je die tekstbestanden gelezen hebt) kan je gewoon via PB doen met de maker van die savegame.
Recommended Posts