LOVE_GTA Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 (bewerkt) Sorry, verkeerde forum. Kan iemand mijn vraag verplaatsen? Hallo, Ik kan ENBSeries maar niet aan de praat krijgen. Als ik de bestanden van ENBSeries niet in de Gta: San Andreas map heb staan werkt hij gewoon. Maar zodra ik die bestanden er in heb doet hij het niet meer, hij start niet meer op. Alvast bedankt mensen PS: Ik heb trouwens een Intel GMA 950 grafische kaart (MacBook) Bewerkt: 1 oktober 2008 door LOVE_GTA Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 De kaart werkt niet op kaarten van Intel dus ook niet op jouw videokaart . Reageren
ikt Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Je grafische kaart is veel te zwak. Zelfs met een normale videokaart speelt het niet vloeiend. Reageren
LOVE_GTA Geplaatst: 1 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Dat is jammer. Toch speelt GTA best wel redelijk snel op mijn MacBook. Is er geen andere grafisch verbeterende mod die GTA een stuk mooier maakt Reageren
Puma Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Ever heard of Google? Hoe vaak moet dat nog gezegd worden ? Je gaat naar http://www.google.nl, typt in "san andreas graphics mod" et voilà: graphics mods. Was dat nu zo moeilijk? Reageren
LOVE_GTA Geplaatst: 1 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 (bewerkt) Ik had al een of andere afkrakende reactie van iemand verwacht. Nee, ik bedoel een mod die Enbseries kan evenaren. En ja, ik heb ooit gehoort van google. Ik doe niks anders dan googelen Je rank op het gtaforum klopt trouwens wel. Bewerkt: 1 oktober 2008 door LOVE_GTA Reageren
Puma Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Wat bedoel je precies ? Als ENB-Series te zwaar is voor je computer, is de kans zeer klein dat een mod die betere graphics kan verzorgen wél draait op je PC. Daarbij is ENB-Series de beste op het gebied van graphic-upgrades van SA, dus raad ik je aan óf SA zo te houden, óf een minder goede graphics-mod te gebruiken. Reageren
Galiorix Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Wat bedoel je precies ? Het born to be an idiot Als ENB-Series te zwaar is voor je computer, is de kans zeer klein dat een mod die betere graphics kan verzorgen wél draait op je PC. Daarbij is ENB-Series de beste op het gebied van graphic-upgrades van SA, dus raad ik je aan óf SA zo te houden, óf een minder goede graphics-mod te gebruiken. Zoals SA GFX. Het spel wordt er grafisch beter van, maar het is stukken minder zwaar als de ENB Series mod. Reageren
LOVE_GTA Geplaatst: 1 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Kijk, daar heb ik wat aan. Bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.