straydoggs Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Wat hebben ze met de update gedaan van deze week? Ik dacht dat het voor die nieuwe xbox live dashboard was, ik me de hele dag er op verheugen krijg ik geen update, daarom dacht ik ik vraag het hier maar even. Mishcien dat ik fout gedacht had? Reageren
ikt Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Wat hebben ze met de update gedaan van deze week? Ik dacht dat het voor die nieuwe xbox live dashboard was, ik me de hele dag er op verheugen krijg ik geen update, daarom dacht ik ik vraag het hier maar even. Mishcien dat ik fout gedacht had? Ze waren de servers van Xbox Live aan het klaarmaken voor de grote dashboard update. Die komt ergens in November, dus het wordt nog even wachten Reageren
straydoggs Geplaatst: 1 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Wat hebben ze met de update gedaan van deze week? Ik dacht dat het voor die nieuwe xbox live dashboard was, ik me de hele dag er op verheugen krijg ik geen update, daarom dacht ik ik vraag het hier maar even. Mishcien dat ik fout gedacht had? Ze waren de servers van Xbox Live aan het klaarmaken voor de grote dashboard update. Die komt ergens in November, dus het wordt nog even wachten verdomd xD naja bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.