P1ngz Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 (bewerkt) Hallo, ik probeer nu een /ad(vertisement) script te maken, maar ik krijg een rare bug. Ik heb gewoon een nieuw script gepakt en dit erin gezet: #define BLUE 0x00C2ECFF new player[24]; public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { new string[256]; if(!strcmp(cmdtext, "/ad", true, 2)) { if(!strlen(cmdtext[2])) GetPlayerName(playerid, player, sizeof(player)); format(string, sizeof(string), "Advertisement: %s" , cmdtext[2]); SendClientMessageToAll(BLUE,string); return 1; } return 0; } Mijn bug is: ik krijg dan ingame te zien bij /ad Ik verkoop mijn auto Advertisement: d Ik verkoop mijn auto Waar komt die d vandaan? Dank. ~P1ngz Bewerkt: 1 oktober 2008 door P1ngz Reageren
caion Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Nauw ik denk dat het toch alleen een /a word en wat voor server word het eigelijk wil best wel solliciteren , maar oke , het cmd is /a Reageren
Sandra Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Het commando "/ad" telt toch zeker 3 tekens, en niet 2 zoals je hebt aangegeven bij if(!strcmp(cmdtext, "/ad", true, 2)) Verander die '2' naar '3' en verander de "cmdtext[2]" die je er twee keer in hebt staan naar "cmdtext[4]" Geen cmdtext[3]? Nee, want anders krijg je ook nog een extra spatie in de uiteindelijke string Reageren
P1ngz Geplaatst: 1 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Het commando "/ad" telt toch zeker 3 tekens, en niet 2 zoals je hebt aangegeven bij if(!strcmp(cmdtext, "/ad", true, 2)) Verander die '2' naar '3' en verander de "cmdtext[2]" die je er twee keer in hebt staan naar "cmdtext[4]" Geen cmdtext[3]? Nee, want anders krijg je ook nog een extra spatie in de uiteindelijke string Omg dank je wel <3 u Reageren
caion Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Ik heb niet zoveel ervaring met , dit soort servers ;p ik ben tenslotte meer een webmaster achtig type , maar oke is wel leuk... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.