Jump to content

SA:MP 0.2.5. Beta!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi Sa:Mp 0.2.5. Beta is uit.

De beta is goed, dus misschien ook wat voor jullie

Het is hier te downloaden,

-knip-

Veel Suc6

Grtz RecroMancer

Geplaatst:

Ik wil niet zeuren, maar sa:mp is nu al een paar dagen offline, dus ALS er een beta-versie zal zijn, zal dat bekend worden gemaakt op de hoofdpagina van www.sa-mp.com en NIET een vage link naar uploadsites zoals Rapidshare of Megaupload.

Bovendien gaat dit om een gelekte/gestolen versie van sa:mp 0.2.5

Als je word betrapt met deze versie geïnstalleerd, word je permanent verbannen van sa:mp. (Dit is al bij enkelen gebeurd).

Ik raad je dus aan dit niet te downloaden en installeren.

Als er een beta-versie of officiële versie uitkomt, zal dat heus wel bekend worden gemaakt via sa-mp.com

Geplaatst: (bewerkt)

Totaal een met me buurvrouw hier boven.

Bewerkt: door caion
Geplaatst:
Ik wil niet zeuren, maar sa:mp is nu al een paar dagen offline, dus ALS er een beta-versie zal zijn, zal dat bekend worden gemaakt op de hoofdpagina van www.sa-mp.com en NIET een vage link naar uploadsites zoals Rapidshare of Megaupload.

Bovendien gaat dit om een gelekte/gestolen versie van sa:mp 0.2.5

Als je word betrapt met deze versie geïnstalleerd, word je permanent verbannen van sa:mp. (Dit is al bij enkelen gebeurd).

Ik raad je dus aan dit niet te downloaden en installeren.

Als er een beta-versie of officiële versie uitkomt, zal dat heus wel bekend worden gemaakt via sa-mp.com

ik heb niet geinstalleerd

SA:MP doet het gewoon al die dagen :l

en het is een BETA dat is dus een probeer versie :D

dus er is niks mis mee xD

Geplaatst:

SA:MP is al een paar dagen regelmatig offline, zowel de website als de masterserver

Ennuh, wat betreft de "BETA": Geloof Sandra nou maar gewoon, er IS simpelweg GEEN officiele 0.2.5 beta.

Geplaatst: (bewerkt)

Met het 'offline' zijn bedoel ik de site, forum en masterlist die offline zijn ;)

Maar het probleem is, is dat het een illegale 'beta-versie' is!!

Deze versie is gestolen van het development-team en op internet gezet. Dat had nooit moeten gebeuren.

Het is leuk voor je dat die het nog doet, maar als ze je betrappen met deze versie, zal je ook nooit meer sa:mp kunnen spelen :{

Bewerkt: door =>Sandra<=
Geplaatst:

Met het 'offline' zijn bedoel ik de site, forum en masterlist die offline zijn ;)

Maar het probleem is, is dat het een illegale 'beta-versie' is!!

Deze versie is gestolen van het development-team en op internet gezet. Dat had nooit moeten gebeuren.

Het is leuk voor je dat die het nog doet, maar als ze je betrappen met deze versie, zal je ook nooit meer sa:mp kunnen spelen :{

oke is goed :]

betere uitleg d8 alleen plaats even xD

en unbannen bestaat toevallig ook :] met ip adressen dat kan ik gewoon unbannen of ik verander mijn ip naar een amerikaansen.

toch bedankt

Grtz RecroMancer

Geplaatst:
En het is ook nog een virus..
Trojan Horse BackDoor.Generic10.HRZ

nou ik gebruik Nod 32 hij vind niks,

als jij een gratis virusscanner gebruikt, of terwijl die wel eens gratis bij je pc zit, maakt namelijk zelf virussen aan :]

gebruik Registry Mechanic en scan+clean je pc ff dan gaat het goed :] je hebt over 100 virussen :[

naja

Grtz RecroMancer

Geplaatst:

Link verwijderd, lijkt me dat Sandra wel genoeg uitleg heeft gegeven. Tevens zijn bestanden die niet via de officiele manier (website en/of irc) te verkrijgen zijn verreweg van betrouwbaar ivm virussen, trojans en andere meuk.

*Slotje*

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...