Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Okee, ik moet bijna naar bed maar zal hem toch maar even snel raten. :)

Je achtergrond is een stock, waarvan ik vind dat je er erg goed mee kan werken en je hebt veel met de kleuren gespeeld van je signature deze keer. Overal is het erg mooi gelukt alleen wat me opviel toen ik naar je achtergrond zat te kijken was dat het lijkt alsof je bij de fietser helemaal links op de achtergrond z'n ribben kan zien zitten, beetje raar vind ik maar dat kan ook door m'n slaperige oogjes komen natuurlijk! Ook heb je de stock weer wat vervaagd en zodat de render er wat meer uitkomen en ook dat is zoals altijd bij jou'n sigs mooi gelukt, ook het effect wat je om de rechter render hebt gegooid is ook heel mooi en volgens mij ook de reden dat je heel befaamd bent in het GFX-gedeelte en dat mag ook wel na 50 lagen vol kliederen. Dan de tekst... De kleuren van je tekst zijn goed en is lekker duidelijk dus goed leesbaar zoals het hoord te zijn. Over de plaatsing van je tekst heb ik weinig te zeggen, ik had hem sneller wat meer naar links gedaan maar op de huidige plek vind ik hem ook heel mooi staan en deze mag naar mijn mening daar gewoon blijven, het enige wat beter kan is dat de tekst Mayo een beetje pixelig is aan de bovenkant en dan wel het meest bij de y. De border vind ik eigenlijks een beetje raar want ik zoiets als dat namelijk nog niet eerder gezien denk ik. Verder vind ik het wel orgineel bedacht en deze zou ik gewoon zo laten als ik jou was!

Deze sig is prima geslaagd en om nog even antwoord te geven op je vorige topic, je bent het zeker nog niet kwijt!

Geplaatst:

Jon, ik houd van je signatures. :clown:

Je hebt weer een (Ondanks dat ik niets met wielrennen heb) mooie stock uitgekozen, wat natuurlijk de basis

is van een mooie signature. Wat ik vooral mooi vind is dat de twee voorste renners er echt uitspringen, en de rest een beetje vervaagd is. Het kleurgebruik sluit goed aan bij de stock, en ook het scherpe lichteffect ziet er prachtig uit, maar dat ben ik gewend van jou. ;)

De tekst is ook schitterend, al had deze (In mijn ogen) mooier gestaan wanneer deze in één van de hoeken was geplaatst, maar dat doet geen afbreuk aan de pracht van deze signature.

Ook deze keer weer een welverdiende 8.6/10. :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...