david Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 Joo IK heb gezien da je ook triatlons kan doen maar ik ben naar die plaatsen geweest (san maria beach enzo) en er sta nerges zo een rood rondje om in te stappen , wanneer kunde da dan doen??? David Reageren
zupadomien Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 hoever zit je? ik zag het pas toen ik alle hoofdmissies gedaan had toen kon ik het maar het zal wel eerder kunnen Reageren
david Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 Ja ik heb alle missies gedaan alleen de laatste bij de groene S want ik heb die keykaart nog ni van men sgatteke , alé, merci héé David Reageren
loempiaman Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 gebruik de volgende keer de zoekfunctie, je kunt die triatlon doen op zaterdag en zondag en kan pas als je weer terug in los santos bent. dus wanneer je de missie's bij maddog krijgt. bij santa marina beach zit dat rode ding tussen de vuur toren en de helicopter. als je het niet kan vinden dan neem ik aan dat je nog niet terug bent in ls. Reageren
david Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 en hoe kan je nou weer zien welke dag het is ?? Reageren
loempiaman Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 op R1 drukken, dan krijg je de stats te zien, links bovenaan zie je welke dag het is mon = maandag teu = dinsdag wen = woensdag thu = donderdag vry = vrijdag sat = zaterdag son = zondag zo duidelijk Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 ,Mar 29 2005, 04:48 PM] op R1 drukken, dan krijg je de stats te zien, links bovenaan zie je welke dag het is mon = maandag teu = dinsdag wen = woensdag thu = donderdag vry = vrijdag sat = zaterdag son = zondag zo duidelijk het is op L1 drukken :o Reageren
david Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 ja idd da dacht ik ook , en dan ziede ook zo uw spiere en sex appeal enzo he Reageren
david Geplaatst: 29 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 heb et juist geprobeert en het staat rechts vanonder, ni links vanbove , toch merci Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 geen dubbel post en ontopic blijven ontopic : je kan volgens mij niet zien welke dag het is als je niet bij de haven voor dat bord staat of niet? Reageren
Spacecraft Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 (bewerkt) ontopic : je kan volgens mij niet zien welke dag het is als je niet bij de haven voor dat bord staat of niet? Pff wat wordt er nou net gezegd... Als je op L1 drukt kun je zien wat voor dag het is. En dan maakt het niet uit of je nou bovenop een gebouw staat, midden in de desert of waar dan ook <_< Lezen jongen. Bewerkt: 29 maart 2005 door BMW Reageren
Mathiz Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 ontopic : je kan volgens mij niet zien welke dag het is als je niet bij de haven voor dat bord staat of niet? dat kan je wel zien als je op drieoekje klikt om naar de import lijsrt te gaan dan staat de dag automatisch geselecteerd Reageren
loempiaman Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 ja maar je gaat toch niet helemaal naar san fierro als je wilt weten hoe laat het is :lol: maarja, het andwoord is duidelijk dus zullen we er maar niet over verder gaan ok? Reageren
neo's Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 en je moet je energie balkje vol hebben om een goeie kans te maken mij lukte het de eerste 2x niet de 3x had ik veel getraind op conditie en werd ik 3e Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.