Silverwing Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 Voor de mensen die cheats gebruiken: Als je de berg moet oplopen,gebruik de Jetpack code en vlieg dan door de rode 'markers'.Zo win je altijd. Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 gebruik zoekfunctie hier bestaat al een topic over die heb ik zelfs geopend Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 en je moet je energie balkje vol hebben om een goeie kans te makenmij lukte het de eerste 2x niet de 3x had ik veel getraind op conditie en werd ik 3e ik doe gewoon als je moet lopen in de triatlon cheat v/d jetpak Reageren
dark_father0 Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 ik denk dat dat al eerder gezegt is op andere topics gebruik de zoekfunctie bovenaan op search klikken grtz dark Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.