henrie Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 (bewerkt) zijn er ook mods voor de gtaIV? bv bestaande autos motoren of scooters? PS:VOOR DE PS3 Bewerkt: 1 oktober 2008 door henrie Reageren
Dexist Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 nee misschien als hij straks op de pc wel maar op ps3 niet en welkom op het forum :dans: :dans: Reageren
henrie Geplaatst: 1 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 neemisschien als hij straks op de pc wel maar op ps3 niet en welkom op het forum :dans: :dans: danku danku maar wel erg jammer! Reageren
Kloep Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Op de PS3 is het helaas niet mogelijk om te modden, zelfde geldt voor de XBox. Op de PC zal het wel mogelijk zijn om te modden, deze mods worden namelijk door particulieren gemaakt Dus het is nog even wachten op de PC-versie (Maar niet heel lang meer) Reageren
henrie Geplaatst: 2 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Op de PS3 is het helaas niet mogelijk om te modden, zelfde geldt voor de XBox. Op de PC zal het wel mogelijk zijn om te modden, deze mods worden namelijk door particulieren gemaakt Dus het is nog even wachten op de PC-versie (Maar niet heel lang meer) oke oke ja ik dacht miss zijn er wel saves voor ofzow zo zoals de 100% savegame enzo Reageren
Visser23 Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Er zijn inderdaad geen mods. Maar er zijn wel savegames te downloaden. Die moet je van uit je computer downloaden, en op een USB stickje zetten. Die doe je in je Playstation, en je hebt je savegame op je PS3. Je moet alleen nog even knippen en plakken naar het goede deel. Dit kan ook automatisch gaan, maar niet altijd Savegames PS3 Op de Xbox360 zijn helaas nog geen savegames. Die zul je dus allemaal zelf moeten doen Reageren
henrie Geplaatst: 2 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Er zijn inderdaad geen mods. Maar er zijn wel savegames te downloaden. Die moet je van uit je computer downloaden, en op een USB stickje zetten. Die doe je in je Playstation, en je hebt je savegame op je PS3. Je moet alleen nog even knippen en plakken naar het goede deel. Dit kan ook automatisch gaan, maar niet altijd Savegames PS3 Op de Xbox360 zijn helaas nog geen savegames. Die zul je dus allemaal zelf moeten doen dit wist ik maar dit is niet wat ik bedoel ja wou graag dat je bv een aerox merceders slk enz enz kon invoegen Reageren
Dieko Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Ik had een filmpje gevonden met een GTA IV mod voor de Xbox360 Klik voor topic link Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.