Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb ooit een mod geinstalleerd waardoor The Johnson House heel erg luxe werd.

Toen liep mijn spel vast als ik dichtbij die deur kwam.

Ik heb al opnieuw de garagedeur bestanden geinstalleerd, maar mijn spel loopt nog steeds vast als ik erbij in de buurt kom. Wat nu?

Geplaatst:
Ik heb ooit een mod geinstalleerd waardoor The Johnson House heel erg luxe werd.

Ik heb al opnieuw de garagedeur bestanden geinstalleerd, maar mijn spel loopt nog steeds vast als ik erbij in de buurt kom. Wat nu?

hmmmmmmmmmmmmmmm.......

heb je versie 1 of 2?

(heel gta sa zie rechtsonder beeldscherm)

is het n cleo mod? graag iets meer info geven

Geplaatst:

hmmmmmmmmmmmmmmm.......

heb je versie 1 of 2?

(heel gta sa zie rechtsonder beeldscherm)

is het n cleo mod? graag iets meer info geven

Het is geen cleo mod, had SA v2, gedowngrade naar V1 om te kunnen modden.

Geplaatst:

Waarschijnlijk heb je iets verkeerd gedaan tijdens de installatie van de mod. Weet je zekker dat je alles en precies hebt gedaan wat in de readme staat? Als je echt zeker weet dat je dat wel allemaal goed hebt gedaan kan het zo zijn dat de mod niet deugt en het sowieso nooit zou gaan doen. Verder kunnen we je ook niet helpen, behalve als je even een linkje geeft naar de mod. Dan kunnen we er verder naar kijken.

Geplaatst:
Waarschijnlijk heb je iets verkeerd gedaan tijdens de installatie van de mod. Weet je zekker dat je alles en precies hebt gedaan wat in de readme staat? Als je echt zeker weet dat je dat wel allemaal goed hebt gedaan kan het zo zijn dat de mod niet deugt en het sowieso nooit zou gaan doen. Verder kunnen we je ook niet helpen, behalve als je even een linkje geeft naar de mod. Dan kunnen we er verder naar kijken.

helemaal mee eens :dans:

Geplaatst:

Mogelijke verklaring: Je hebt een auto zitten tunen in SA, daarna een mod d'rover gegooid en de gemodde auto is niet te tunen. SA crashed. Simpel. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Hier is een link:

http://www.gtainside.com/en/download.php?d...9&orderBy=#

(om er een afbeelding van te zien hou je je muisaanwijzer boven "Show Image'', net boven de downloadknop)

Bewerkt: door GT-Aap
Geplaatst:

Hier is een link:

http://www.gtainside.com/en/download.php?d...9&orderBy=#

(om er een afbeelding van te zien hou je je muisaanwijzer boven "Show Image'', net boven de downloadknop)

het zal ook eens niet van duitse makkelaarij zijn XD

maar verder weet ik de oplossing ook niet...

Geplaatst:

Het kan zijn dat de txd bestanden niet goed werken dan kan die vast lopen

Ik had het wel willen proberen maar mijn San Andreas cd is kapot gegaan :duh: dus kan ik het niet voor je uit testen

Geplaatst:
Het kan zijn dat de txd bestanden niet goed werken dan kan die vast lopen

Ik had het wel willen proberen maar mijn San Andreas cd is kapot gegaan :duh: dus kan ik het niet voor je uit testen

Daar dacht ik ook al aan, dus heb ik de oude bestanden er weer in gezet. Dit helpt echter niet.

Is er niets waarmee ik kan achterhalen welke auto´s ik in een garage heb staan?

Geplaatst: (bewerkt)

Zet de txd van de mod terug en start een nieuw spel en kijk dan eens of de mod het doet.

Kan je je nog wel herrineren welke auto's je hebt gemod.

Bewerkt: door danny18

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...