.Corneria. Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 ik rij rond zoek tags,snapshot,horeshoes en oysters en ik trap graag lol!! Reageren
GTA Haas Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Wat ik het liefst doe? SA:MP Spelen! Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Wat ik het liefst doe? SA:MP Spelen! me2! En af en toe in de single-player beetje ouwehoeren met mods enz. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Opzich heb ik vele dingen die ik leuk vind om te doen met GTA San Andreas, Zo vind ik het altijd gewoon leuk om de AT-400 te pakken en lekker te vliegen van vliegveld naar vliegveld, Hetzelfde geld met een Bus ( Coach ) Die kan je zo lekker besturen, dat het gewoon leuk is om even een lekker groot rondje te gaan door alle drie grote steden. Ook Auto's Mooi Pimpen vind ik een 'Godswonder' Je valt lekker op tussen al die standaard auto's die er rijden, Als ik zo'n auto heb gemaakt, dan ga ik altijd even langs mijn vriendin(nen ), Meestal Denise in Grove Street. Zo kan ik nog vele dingen noemen, Maar dit blijft toch wel een van mijn favorieten Reageren
JeGe Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 SA-MP natuurlijk Heb de storymode al 7 keer uitgespeeld fzo dusja en 1 keer de 100% waar ik overheen gesaved heb Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Storyline duizend keer uitgespeeld dus nu speel ik het liefst SAMP. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 (bewerkt) Bestaat er geen topic over de zelfde onderwerp? Anyway, klooien, cheaten, stunten op SA:MP! Verbeter me als ik het fout heb! Bewerkt: 11 oktober 2008 door Ottoman 47 Reageren
Zaahed Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Samp spelen als ik hem heb. Verder missie's 100% voltooien. Vluchten voor de politie. Auto's pimpen. Gangwars Tags. Gang met smg en zo recruiten en dan met gangs vechten. At-400 vliegen Reageren
Beany Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Ik speel ook het liefst online in SA:MP Maar in het spel zelf lekker klooien en alles 100% proberen te halen blijft ook leuk Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Bestaat er geen topic over de zelfde onderwerp? Verbeter me als ik het fout heb! Deze lijkt er veel op. MegaPilot. Reageren
Addicted2 Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 het liefst rijd ik gewoon een beetje rond, beetje mensen van hun leven beroven, dat soort dingen. ook vlieg ik graag in een snel of groot vliegtuig. Reageren
FireFighter Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Sinds ik het weer speel, zoek ik veel dingen zoals snapshot's maar ik kan ze niet vinden. Verder stunt of vlieg ik graag, of gewoon lekker rond rijden. Groeten, ' Thegtaman Reageren
vw53steven Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 ik ga altijd offroad rijden en daarvoor gebruik ik altijd een walton uiteraard helemaal gepimpt met nitro, offroad banden en dat soort dingen Reageren
vice Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Ik doe eigenlijk vanalles, want als ik lang hetzelfde doe verveel ik me toch. Ik speel ook vaak online omdat je dan met echte mensen kunt vechten enfin ja, ik doe vanalles graag. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.