Houstyn Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Ik ga vooral in autos rijden en pimpen. En ik vlieg ook veel in vliegtuigen Reageren
GTA Haas Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Autorijden, tunen, Politieagent spelen. Vliegen enz. Reageren
Houstyn Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Hoe speel jij politieagent dan? In een Politieauto/motor rijden en wie tegen je aanknalt doden? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Hoe speel jij politieagent dan? In een Politieauto/motor rijden en wie tegen je aanknalt doden? Ik pak dan een Politie auto dan ga ik langs de snelweg staan, en wie te snel rijd of roekenloos rijd houd ik aan. En meestal loopt het dan uit tot een achtervolging. Reageren
I MICK I Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Ik doe meestal missie's, en als ik de storyline uit heb gespeeld dan ga ik rondhangen. Of een soort van eigen missie, in mijn gedachten maken. Bijvoorbeeld, bij een stoplicht wachten en dan iemand die voor-me-staat achtervolgen. Of een auto jatten en dan naar de anderekant van de stad brengen. Liberty-city10 Reageren
vw53steven Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 ik ga altijd met m'n ''stuntplane'' over de ariea 69 vliegen en dan proberen alle raketten te ontwijken, en meestal lukt dat me wel met wat truukjes Reageren
lexus123 Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Met een NRG-500 op hoge gebouwen komen zonder spawn cheat. Reageren
.Senne Geplaatst: 9 november 2008 Rapport Geplaatst: 9 november 2008 modden, en rally rijden in de woestijnen van las venturas, met een monster truck, rally auto of dakar jeep. Reageren
paul007 Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Ik ga altijd met een vette bak met 3 gangleden naar Unity Station (Ik weet niet precies hoe je het spelt). Dan wacht ik een trein op en kijk wie er ingaat. Dan volg ik die trein tot de volgende halte en wie als laatst eruit komt is de klos . Ook vind ik het leuk om met een getunde Jester te scheuren op de heuvels van San Fierro. Reageren
Maggot_metalhead666 Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 rondcruisen met dure gepimptee wagens... Reageren
Poesmazda Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Spelen, politie agentje spelen vliegen en missies doen En euh... proberen SA-MP te instaleren dat de heletijd niet lukt Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Meestal SA MP, of ik vlieg boven area 69 met een hydra. Of ik rijd gewoon wat rond, missies heb ik al gedaan. Maar veel SA speel ik niet meer, meer IV . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.