martijnn Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 (bewerkt) martijn je lijkt wel een wout die doen ook alles volgens de regelsen het maakt toch niet uit als je het fout typt zolang je weet wat diegene bedoelt ja zeg ... ga huilen <_< btw... i love pizza, zodra ik em op de pc heb zalk es kijken Bewerkt: 30 maart 2005 door martijnn Reageren
neo's Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 ik nu niemand af maar is gewoon onzin wat martijn zegt zolang je toch weet wat diegene bedoelt dus zeur niet Reageren
THUNDER Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 (bewerkt) ff een lesje nederlands voor iedereen ofzo:ehh waarom zegt iedereen DEZE topic... het is denk ik nog altijd DIT topic..... bijv.. ik post veel in deze topic .. ( fout ) ik post veel in dit topic .. ( goed ) gaat zo op den duur irriteren als iedereen van die typefouten maakt .. verbeter het forum begin bij jezelf meneer ff <_< Bewerkt: 3 april 2005 door gta sa player Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 Kan iedereen even gewoon on topic blijven zo moeilijk is dat toch niet. Je kan elkaar commentaar geven via pm of msn. Reageren
dark_father0 Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 als men goed kijkt ziet men veel grtz dark Reageren
The GTA-Lover Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 wat is er daar nou interesant aan ik heb zo ook al dingen in het echt gezien hoor :huh: ik snap ook nie wrm je zo iets post grtzz TGL Reageren
Emile Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 (bewerkt) ff een lesje nederlands voor iedereen ofzo:ehh waarom zegt iedereen DEZE topic... het is denk ik nog altijd DIT topic..... bijv.. ik post veel in deze topic .. ( fout ) ik post veel in dit topic .. ( goed ) gaat zo op den duur irriteren als iedereen van die typefouten maakt .. oké Nederlands is niet echt mijn sterkste vak maar volgens mij is het deze topic :huh: Bewerkt: 4 april 2005 door emilehenckaerts Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 ff ontopic blijven mensen..... maar toch vind ik het wel goed gezien misschien had rockstat geen zin om een 2de pizzadoos te makne Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.