strandpop Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2008 1e: als je auto in brand staat, rij dan het water in. de brand zal dan weggaan. 2e: als één van je vrienden je belt en vraagt of je met hem uit wil gaan of één van de andere activiteiten maar je wilt helemaal niet zeg dan toch ja. als je dan ophangt ga dan met je telefoon naar die gozer en druk cancel plan. dit vind diegene niet erg. dit zorgt ervoor dat er geen procenten van die relatie afgaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2008 tip 1. Je bent je auto dan wel kwijt, en ik weet niet zo 1, 2, 3 waar ik een strandje of zo kan vinden zonder dat ik helemaal het water in flikker. Het klopt wel alleen niet zo handig tip 2. Wist ik al. Deze is echt handig als je ff geen tijd/zin in hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2008 Tip 1 Wist ik allang, van SA af. Tip 2 Wist ik allang. Dus niks nieuws voor mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2008 1. Een strand is natuurlijk niet altijd in de buurt, maar als je toevallig op het strand rijd, is het handig. 2. Deze is al langer bekend op het forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maus1994 Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2008 (bewerkt) hahaha als je met je auto het water in rijdt is de brand wel geblust maar je auto naar de haaien ! je kan beter snel een code doen ! Bewerkt: 3 oktober 2008 door maus1994 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
strandpop Geplaatst: 3 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2008 nee joh je moet gewoon je wage een deel in het water rijden en dan blust het ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2008 De eerste zou handig kunnen zijn. Echter is het denk ik makkelijker om gewoon een andere auto te stelen Maar ik ga je eerste tip zeker eens proberen. Al is het maar om uit te zoeken hoever je in het water moet staan met je auto. nu vraag ik me af wat er gebeurt met je auto als je deze al brandend in de wasstraat rijdt ???? Hmmm gaat eens kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2008 De eerste zou handig kunnen zijn.Echter is het denk ik makkelijker om gewoon een andere auto te stelen Maar ik ga je eerste tip zeker eens proberen. Al is het maar om uit te zoeken hoever je in het water moet staan met je auto. nu vraag ik me af wat er gebeurt met je auto als je deze al brandend in de wasstraat rijdt ???? Hmmm gaat eens kijken Zeker, de wasstraat in... Ik ben erg benieuwd wat er dán gebeurd! Zou vet zijn als het werkt! Verder, tip 1 over de brandende auto: Een truc die ik al vrij vaak heb toegepast, inderdaad. Bij bijna alle stranden is het mogelijk om met je gehele auto, weliswaar zijwaarts, het water in te rijden zonder dat je de auto kwijt bent: In twintig centimeter diep water zinkt je auto tenslotte niet! (En in het echt ook niet, maar ik rijdt niet in brandende auto's, lol! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maus1994 Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2008 ja die van die wasstraat is een goede ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thomas_Owner Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 (bewerkt) Wat dachten jullie ervan om met je auto op een brandweerpaaltje te rijden waarna er water uitspuit Kom ff niet op de naam voor het Edit: Brandkranen Bewerkt: 8 oktober 2008 door Thomas_Owner Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 Wat dachten jullie ervan om met je auto op een brandweerpaaltje te rijden waarna er water uitspuit Kom ff niet op de naam voor het Edit: Brandkranen of blussen met een brandweer wagen? kan je GTA SA Brandweerwagen missie recreeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thomas_Owner Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 Wha, maar ik meen het.. als je auto in de fik staat en je gaat boven op brandkraan staan dan wordt je auto geblust Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2008 Wha, maar ik meen het.. als je auto in de fik staat en je gaat boven op brandkraan staan dan wordt je auto geblust Dat is ook een goed alternatief... En makkelijker/sneller dan het strand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2008 als je auto in de fik staat uitstappen en een nieuwe pakken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
max_gtafreak Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2008 als je auto in de fik staat uitstappen en een nieuwe pakken Ben het met hem eens want wat als je op een brug ben :? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.