NickyHendriks Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Hallo, Ik heb een MP4 speler laatst gekocht maar ik kan er alleen Filmpjes mee afspelen op .MTV formaat. Maar ik weet niet hoe ik iets in MTV krijg. Een Tooltje? Een Prgje? Een bepaalde manier van opslaan? Wie helpt mij? Reageren
.Senne Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 (bewerkt) heb je bij die mp4 dan geen progje meegeleverd gekregen? een cd'tje ofzo? want meestal krijg je bij een mpeg4 speler een converter mee. en anders even googlen: '.mtv converter' EDIT: dus een progje dat die files van een bepaald formaat naar .mtv formaat converteert eh >>klik<< staat genoeg tussen volgens mij. Bewerkt: 1 oktober 2008 door senneken Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 (bewerkt) heb je bij die mp4 dan geen progje meegeleverd gekregen? een cd'tje ofzo? want meestal krijg je bij een mpeg4 speler een converter mee. en anders even googlen: '.mtv converter' >>klik<< staat genoeg tussen volgens mij. Ik heb een CD'tje Maar ik dacht dat daar de Software in stond van de MP4 zelf EDIT: Enja hoor er zit gewoon een Convertertje bij Bewerkt: 1 oktober 2008 door zamg0d1 Reageren
Thundercover Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Misschien is het handig om eerst de handleiding van een nieuw apparaat te lezen, daar zal vast ook het een en ander in staan. Software van het apparaat staat nooit op het cd'tje, maar gewoon al op het apparaat zelf. Mocht je de firmware willen en kunnen updaten, dan moet je in de meeste gevallen gewoon naar de site van de fabrikant en daar de instructies volgen. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Ik heb een probleempje met mijn converter, Als ik een Video laad dan krijg ik dit: Hoe kan dit komen? Ik wil namelijk graag een Tooltje maar ik heb geen zin om dingen te installeren. Maar dan gewoon een EXE te hebben Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Ik heb een probleempje met mijn converter, Als ik een Video laad dan krijg ik dit: Hoe kan dit komen? Ik wil namelijk graag een Tooltje maar ik heb geen zin om dingen te installeren. Maar dan gewoon een EXE te hebben Alleen met een .exe kan ik je niet helpen. Hier staan nog wat tooltjes: http://www.brothersoft.com/downloads/mtv-converter.html You need an AMV converter. The file sizes are too big as MTV files. This converter is fast and reduces a 438MB file to about 65,000KB!! Then it will play under movies on your MP4 player. The site I found mine on is www.mympxplayer.com, then download the AMV converter. Bron:http://www.moviecodec.com/topics/10028p4.html http://www.mympxplayer.com Succes Reageren
Mathijsvand Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Ik heb ook een probleempje, als ik op mijn mp4 een videoprogramma zet (.mp4, .mtv, .flv, ...) dan krijg ik de melding 'Onb. formaat' zelfs met het programma dat op de cd staat krijg ik het niet aan de praat, help plz! Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Ik heb ook een probleempje,als ik op mijn mp4 een videoprogramma zet (.mp4, .mtv, .flv, ...) dan krijg ik de melding 'Onb. formaat' zelfs met het programma dat op de cd staat krijg ik het niet aan de praat, help plz! Het is geen videoprogramma maar een videobstand. Welke merk/type mp4speler heb je? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.