Jump to content

muis probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, sinds een tijdje heb ik een raar foutje,

ik kan niet meer met mijn muis werken in GTA sa.

ik kan de muis nog wel bewegen in het menu, maar ik kan er nergens mee op klikken.

-Gta sa herinstalleren helpt niet

-gta user files weg gooien werkt ook niet.

wie weet er nog een oplossing

Geplaatst:

Werkt je muis normaal wel?? Als dat niet zo is, ga dan naar Start > Deze Computer > Een instelling wijzigen > muis. Daar kun je alle instellingen van je muis veranderen.

Geplaatst:

Das volgens mij een bug in San Andreas zelf.

Ik heb het ook wel vaker gehad, maar ik merk er niet zoveel van omdat ik vaker met de pijltjestoetsen bezig ben om iets te kiezen. Alleen IN het spel gebruik ik de muis veel, om te kunnen richten schieten en rondkijken. Als ik dan op een gegeven moment niet meer kan rondkijken, richten, vuren, weet ik veel druk ik 2 keer op ESCAPE en dan doet de muis het weer(naar menu en dan weer terug dus).

Dus ik weet niet of jij mijn laatste probleem wel eens hebt gehad?

En @ hierboven, zo'n vraag kan ik nu ook ongeveer stellen :puh:

Of je gewoon in andere spelletjes of ook met je mappen hetzelfde probleem hebt, dat je er niet op kan klikken? Dan kunnen er 2 dingen gebeuren op je bureaublad of ergens:

1-je krijgt een dropdown menu met je linkermuisknop. Dan zijn je instellingen linker-rechtermuisknop omgedraaid. In het menu hierboven in te stellen.

2-Er gebeurt helemaal niks. Dan is je muis gewoon stuk denk ik :bonk:

Geplaatst:

Misschien staan je control opties op joypad? In dat geval kan je de muis niet meer gebruiken. Het klinkt dom maar dat kan echt het probleem zijn :puh:

Geplaatst:

de Esc Esc truk werkt niet, ik heb het probleem namelijk gelijk dat ik GTA opstart. ik kan dus werkelijk niets met de muis, alleen het pijltje in het menu bewegen.

(controls staan niet op joypad, dat heb ik namelijk al lang na gekenen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...