Jump to content

Aanvraagtopic voor Handlings

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ook altijd als je een Mod zoekt voor bijvoorbeeld een HAndling dat je honderden Pagina's moet zoeken? Nu hoeft het niet meer! Je kan hier nu je Request plaatsen voor een Handling. Bijvoorbeeld dit:

Hallo ik zoek een Handling en ik heb een paar eisen:
  • 1000 KM/u
  • Driften
  • Soepele Bewegingen
  • Stijl omhoog kunnen rijden
  • Voor de: Solair

En dan komt iemand anders met dit:

Hallo ik zoek een Handling en ik heb een paar eisen:
  • 1000 KM/u
  • Driften
  • Soepele Bewegingen
  • Stijl omhoog kunnen rijden
  • voor de: Solair

Jaaah :puh:

Die heb ik wel.

SOLAIR	   2000.0	5500.0   2.0	0.0 0.0  0.0  75  0.75 0.80 0.52 	4 165.0 20.0 10.0 R P 	5.0   0.60 0 30.0	  1.2  0.1   0.0   0.27 -0.17 0.5  0.2		0.24 0.48 18000 	20			0			1  1	0

Onthoud dat ik nu een Standaard handling heb gebruikt. ^_^

Dus zoek je een Handling? Post het hier ^_^

Gebruik wel eerst even de Handling Editor, en lukt het echt niet meer, Vraag dan hier een Handling Line aan.

Hoe een Handling in SA krijgen:

1. Ga naar: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data/handling.cfg
  2. Druk op: CTRL + F en toets de Codenaam van het voertuig in. Klik op Zoeken. Kladblok zoekt het woord.
  3. Verwijder de hele lijn.
  4. Voeg je eigen lijn in.
  5. Sla het bestand op.
  6. Start SA
  7. KLAAR!

Natuurlijk moet je wel opnieuw SA opstarten als je een Handling wijzigd

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:

Okej, ik trap dan af!

Ik ben wel op zoek naar een mooie line voor een motor, dat hij snel kan (400km/u bijv.) en in het begin ook even wat soepelere bochten maakt. Verder wil ik hem wel snel laten accelereren naar z'n top.

Hij mag door alle motoren worden vervangen, maar het liefst door de PCJ-600, aangezien die lekker makkelijk op Verdant Meadows staat :D

Geplaatst:

Hallo,

Ik zoek een Handling Waardoor een bus ook ECHT een bus word. Dus dat de Wielen verder draaien enz. En dat de Motor achterin zit. Ietjes sneller. enz. Gewoon zoveel mogelijk op een echte bus laten lijken.

Geplaatst:

Dan heb ik deels antwoorden op de vragen, namelijk SA HANDLING EDITOR

Dus:

R[E]/\/\i!i!

-Bij de handling editor je gewenste motor invoeren.

-Maximum snelheid hoger zetten (=Max Velocity)

-De optreksnelheid hoger zetten (=Engine Acceleration)

-Dat laatste weet ik niet precies, Steering Lock Misschien?

zamg0d1

-Bij de handling editor bus invoeren.

-Maximum snelheid hoger zetten (=Maximum Velocity)

-Om de motor achter te zetten moet je de dff van de bus importeren, dummy genaamd "Engine" op de gewenste plaats zetten.

markanie

-Handling editor gewenste boot invoeren.

--De optreksnelheid hoger zetten (=Engine Acceleration)

En je mag de link van de Handling editor wel in de hoofdpost zetten, Zamg0d1. Wel zo handig, kunnen mensen zelf allemaal een beetje kloten met die handlings :puh: Want het is niet zo moeilijk, en voorkomt vragen zoals "Ik wil dat de fiets 100 KM per uur wil" :D

Grz, Beagle

Geplaatst:

-Bij de handling editor bus invoeren.

-Om de motor achter te zetten moet je de dff van de bus importeren, dummy genaamd "Engine" op de gewenste plaats zetten.

Dit snap ik weer niet. Die Dummy. Waarin moet ik het importeren dan? Want ik wil gewoon een Handling dat het net een echte bus is.

Geplaatst:

@Zamg0d1

Als de motor van de bus orgineel voor zit, kan je niet simpel met een aanpassing in de handling de motor achterin de bus zetten. In het model word met dummy's aangegeven waar de motor zit (waar de vlammen uit komen), waar de uitlaatgassen uitkomen, waar CJ zit als hij in een auto zit. Verder kan je gewoon in de handling editor neerzetten hoe hard ie moet, en hoe die moet sturen, etc.

Grz, Beagle

Geplaatst:

Hey,

Ik zoek een handling voor een scooter in gta sa,

Hij moet wel lekker hard lopen, maar niet overdreven dat ik met 1000 km per uur rij,

maar rond de 80-100 :)

Dankjewel,

Bjorn

Geplaatst:
Hey,

Hij moet wel lekker hard lopen, maar niet overdreven dat ik met 1000 km per uur rij,

Dankjewel,

Bjorn

Kijk eens 3 post boven je! Download de handling editor, openen je scoot en zet de maximum velocity op 80-100 km. En om harder op te trekken zet je engine acceleration op de gewenste optreksnelheid. Lees eerst het hele topic!

En Zamg0d1 heeft gelukkig nog wat van mijn post in de hoofdpost gezet, LEES DIE DAN OOK!

Grz, Beagle

Geplaatst:
Hey,

Dankjewel,

Bjorn

Ik heb het toch maar even voor je gedaan. Ik weet niet welke ik heb vervangen. Dit om de reden dat ik niet wist wat MOPED was. Maar nu gaat die 100KM/u:

MOPED 350.0 119.6 5.0 0.0 0.05 -0.1 103 1.8 0.9 0.48 3 100.0 30.0 5.0 R P 14.0 0.50 0 35.0 1.0 0.15 0.0 0.12 -0.17 0.5 0.0 0.0 0.11 10000 1000000 0 1 1 5

Geplaatst:
Hey,

Dankjewel,

Bjorn

Ik heb het toch maar even voor je gedaan. Ik weet niet welke ik heb vervangen. Dit om de reden dat ik niet wist wat MOPED was. Maar nu gaat die 100KM/u:

MOPED 350.0 119.6 5.0 0.0 0.05 -0.1 103 1.8 0.9 0.48 3 100.0 30.0 5.0 R P 14.0 0.50 0 35.0 1.0 0.15 0.0 0.12 -0.17 0.5 0.0 0.0 0.11 10000 1000000 0 1 1 5

Maar moped = De faggio he,

Alvast bedankt

Bjorn

Ps: Gewoon de handling in het bestandje in Kladblok veranderen?

Geplaatst:
Ps: Gewoon de handling in het bestandje in Kladblok veranderen?

Ik pas de Hoofdpost aan en dan kan je het zien.

MAar gewoon in Kladblok veranderen.

Geplaatst:

@Beagle:

maar dan moet je alles nog wel goed instellen. Als je 1000 voor snelheid invoert kan je warschijnlijk nsneler dan 250 kmu omdat je niet meer kan sturen en heel erg gaat slippen. En HIER worden dus werkende dingen gevraagt. En een te grote stur stuur je te snel als je te langzaam gaat.

Dus daarom is dit wel een handig topic :tu:

Geplaatst:

@Beagle:

maar dan moet je alles nog wel goed instellen. Als je 1000 voor snelheid invoert kan je warschijnlijk nsneler dan 250 kmu omdat je niet meer kan sturen en heel erg gaat slippen. En HIER worden dus werkende dingen gevraagt. En een te grote stur stuur je te snel als je te langzaam gaat.

Dus daarom is dit wel een handig topic :tu:

Dat is waar. Maar als iemand dan wil posten hoe je wel goed kan instellen dat je goed kan sturen etc, en dat in de hoofdpost zetten + de handling editor is het appeltje eitje voor iedereen :Y En bijna niemand weet hoe je zoiets goed kan instellen, post even als ik het fout heb :Y

Grz, Beagle

Geplaatst:

Ja, maar handling editor, die maakt het zoeken naar je snelheid enzo alleen makkelijker. Niet het instellen ervan. Als je 1000 bij max velocity invoert, dan moet daar een werkend stuur spul bij. En bij acceleratie weer een werkend gewicht. En zo maar door.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...