gtaonline Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 heefd iemand een tutorial hoeb ik een auto/motor/scooter kan maken in 3ds max/gmax(het liefst 3ds max) ik snap her nig niet echt iets van alvaste bedakt voor je help Reageren
FerryN Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 (bewerkt) heefd iemand een tutorial hoeb ik een auto/motor/scooter kan maken in 3ds max/gmax(het liefst 3ds max) ik snap her nig niet echt iets van alvaste bedakt voor je help Denk dat ie hier wel tussen staat, de tut van Dr1fter. Het is wel voor Zmodeller, voor de rest is hier geen voertuigen tut . Directe link naar zijn tut is hier te vinden. Bewerkt: 2 oktober 2008 door FerryN Reageren
mobile Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Of je kijkt gewoon boven aan de pagina van deze catogorie waar je vragen kan stellen over Modeling. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.