Robin2130 Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Jawel, er komt weer een nieuwe handheld op de markt. De Nintendo DSi. Het is de opvolger van de huidige DS en zal in het voorjaar van 2009 in Europa uitgebracht worden. Nintendo wil vooralsnog niets kwijt over de exacte releasedatum in Europa. de DSi zal een 3 megapixel camera bevatten en een Mp3speler. Ook zal je je Wii games op een SD kaartje kunnen zetten zodat je de Wii-games op je DSi kan spelen. natuurlijk zal de DSi dan wel een SD-kaartsleuf aan boord hebben. Verder is het schermpje ook 17% vergroot. (naar 3,25 inch). Ook zal je met de nieuwe handheld games kunnen downloaden en gelijk op je DSi zetten. Het apparaat krijgt een dual-touchscreen mee, dus de kans is groot dat er excusieve DSi-games verschijnen. Het apparaat is 12% dunner dan zijn voorgangers. Mensen die op de DSi GBA games wil spelen moet ik helaas teleurstellen: de DSi zal geen GBA games ondersteunen. Verder zal de browser Opera ook geïnstalleerd zijn. De Japanners kunnen hem op 1 november aanschaffen voor een prijs van omgerekend € 129,-. Verwacht niet dat als de DSi in Nederland in de winkel ligt de prijs hetzelfde zal zijn. De Nintendo DSi Hier kan je de DSi in actie zien Als er meer nieuws is, zal ik het in dit topic melden. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Ziet er gaaf uit! Maar ik ga het niet kopen, omdat ik een al een Wii ga kopen. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Ik ben al in het bezit van een DS, maar door de extra functie's (En dan vooral dankzij het camera'tje) is het toch een toevoeging welke de twijfelaars over de streep kan trekken. Ik heb echter wel mijn twijfels over de MP3-speler, want 'portable' is het nog steeds niet. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Leuk dingetje.. Misschien ga ik hem wel halen. Voor de verveling tegen te gaan in de trein.. Ziet er opzich hetzelfde uit. Alleen cameraatje mag wat beter weggewerkt worden. En als ie voor 130 euro over de toonbank gaat, ben ik blij Reageren
Robin2130 Geplaatst: 2 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Daar hoef je niet op te rekenen. Hij zal wel duurder worden. Reageren
Ferre Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Tuurlijk. Ze maken hem eerst 150-200 euro en dan verlagen ze de prijs van de DS Lite naar ongeveer 125 euro. Vergelijking: (gevonden op de site http://kotaku.com/5057883/lets-compare-the...te-and-the-dsi) Reageren
Dexist Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 mmm lijkt me tof ik zie in ieder geval betere graphics en ik zag mario en luigi rpg :dans: Reageren
Robin2130 Geplaatst: 2 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Ik denk wel dat ie een stuk beter wordt dan zijn voorgangers. Ik zal hem niet gelijk aanschaffen, maar zal m wel op mijn verlanglijstje zetten Reageren
gammie_ Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Mijn eerste beeld van het verhaal + filmpjes en foto's van dezer nieuwe handheld is: ''Wat is er nou zoveel aan veranderd''? Goed er komt een camera op, erg handig ja, maar die hebben we tegenwoordig als bijna standaard op onze mobiele telefoon, waar 3 tot 4 megapixel al heel gewoon is. In weze is 3 megapixel helemaal niet zo veel of zo verschrikkelijk mooi, dus echt enthousiast ben ik over deze functie al niet. De Wii functie daar in tegen lijkt mij wel een hele leuke toevoeging van games. Toch wordt de SD kaart erg naar voren gebracht neem nou deze zin: Ook zal je met de nieuwe handheld games kunnen downloaden en gelijk op je DSi zetten Wat moet ik me hier bij voorstellen? Een verfijnde kijk en aansturing van illegale downloads? Al met al ben ik er niet van onder de indruk, het heeft wat extra functies en is net weer even smaller, hoewel de Nintendo DS Lite mij al kramp in me handen bezorgd (zonder de charger grip) aangezien deze al zeer dun is. Hoogstwaarschijnlijk zal ik deze nieuwe handheld niet aan schaffen, de oude vertrouwde Nintendo DS Lite vind ik naar mijn mening tot nu toe toch het beste. Tevens kun je met de SD kaart daar ook al een MP3 functie op toevoegen, dus voor mij niet erg veel nieuws... Reageren
Sprunk Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 De naam alleen al, DSi. Dat klinkt toch niet Ze hadden wel een wat indrukwekkendere naam aan het apparaat mee mogen geven. Ik ben vooral benieuwd of de DSi krachtiger is dan de DS en de DS lite, anders is deze handheld echt volkomen zinloos. Als dat zo is koop ik hem wel, mist je gewone DS games (lees DS flashcards )[/font] er ook op kunt afspelen. Dat er geen GBA op zit vind ik niet erg, dat speelt toch niemand meer. Reageren
Swiggers Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Waow, ziet er goed uit! DSi met een camera, en ze vermoeden de er in de PSP2 ook een camera word ingebouwd. Ik weet niet of ik 'm ga halen hoor. Ik had al een DS, maar die heb ik na exact één week weer verkocht. Ik vond het een verschikkelijk saai ding. Vervolgens heb ik een PSP gekocht, en die heb ik nu inmiddels al 2 jaar.. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 dat is al de derde DS. 1:De oorspronkelijke DS 2:de verbeterde DS Lite 3:de nogmaals verbeterde DSi ik heb de eerste DS versie en ook de eerste PSP versie maar ze zijn zo goed als kapot Reageren
Addicted2 Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Ik denk niet dat het het succes word wat ze hopen... Overigens vind ik hem ook lelijker dan de Lite...Maar dat licht aan mij. Reageren
Dexist Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 ik ga hem zekers kopen als ik eerst me Ds(de orginele eerste versie) verkoop ga ik hem kopen wie bied er op mijn DS(orginele uitvoering) PM mIJ[/font] Reageren
jf_de_man Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Ik denk dat ik hem ga halen mijn moeder is helemaal weg van de ouwe ds. Vooral pokemon is ze helemaal gek op ze zat om half 4 's nachts nog op de ds. haha maar hij ziet er wel strak uit leuke toevoegingen ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.